fbpx

קידום ממומן בגוגל
מכוון תוצאות

קידום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר זו אומנות המזכירה קצת רכיבה על אופניים. כן, כמעט כל ילד יכול לרכב על אופניים אך מעטים יהפכו זאת בבוא הימים למקצוע ויתחרו בטובים ביותר. נניח בטור דה פראנס.

כזו היא גם פלטפורמת הפרסום גוגל אדס (בעבר Google adwords) של גוגל. מכונת פרסום משומנת, קלה מאוד להפעלה, המתאימה כמעט לכל סוגי בעלי העסקים וזה למעשה היתרון הגדול שלה. כמו בקרב רוכבי האופניים המקצוענים, כך גם בפרסום ממוקד ויעיל יש הבדלי איכויות ניכרים בין מפרסמים.

ההבדלים בתוצאות הסופיות יכולים בהמשך לאותה אנלוגיה שלנו להתבטא במספר אספקטים קריטיים:

1. מחקר

להכיר את הסביבה התחרותית ככף ידך. אין הפתעות בדרך.

2. מיומנות

לדעת להתאים את סוג האובייקט של קמפיין ליעד שרוצים להשיג.

3. שיפורים טכנולוגיים

השגת תוצאות טובות יותר בפחות משאבים על ידי שיפור היכולות.

4. אימונים בלתי פוסקים

עריכת ניסיונות רבים (“טסטים“) בצורה מבוקרת ומתודולוגית לשיפור התוצאה.

5. בניית אסטרטגיה והבלטת היתרון היחסי שלך

לדעת מתי לתקוף חזק, מתי להעלות נוכחות דיגיטלית ומתי לשמור כוחות ולחכות לפריצה.

6. עבודה מול זמנים וייעדים

אופטימיזציה מלאה למדד העיקרי שלך.

7. אסקלסציה

עמידה באתגרים גדולים יותר כל פעם. שבירת שיאים.

אז כפי שראיתם , יש בפרסום בגוגל לא מעט "סודות" ופרקטיקות שחובה לשלוט בהן. לדוגמא קידום ופרסום בגוגל בנישה תחרותית עם מספר מצומצם של מילות מפתח שונה בתכלית , מאשר פרסום בגוגל בנישה תחרותית של עשרות אלפי מילות מפתח שמקבלות קליקים כל חודש. 

החוכמה היא לדעת איפה לשים את הדגש ובמיוחד איך להדגיש את היתרון היחסי של המותג ככה שיותר לקוחות פוטנציאלים יקליקו על המודעה (מטרה ראשונה היא תמיד שיפור ה- CTR) ומשם שימשיכו עד ביצוע ההמרה שאנחנו מעוניינים.

אז אחרי שלמדנו לרכב אל היעד, הגיע הזמן לדעת לטוס.
גוגל הוא עולם ומלואו המשפיע על כלל האינטראקציות של הגולש עם המותג והשאלה אם הוא ירכוש או יתעניין במוצר.
אנחנו יודעים לגבור על התחרותיות בה ולנצח!