fbpx

קידום ממומן
באפליקציות

שיווק לאיקומרס
אפילקציות נכנסו לחיינו רק בסוף שנות ה-2000, אך בגלל השימוש היומיומי התכוף בהן התחושה היא שהן מלוות אותנו כל החיים.

האפליקציות הן למעשה הדור המתקדם ביותר של ה”אתרים”.
אחרי גרסאות הדסקטופ, המובייל, הגיע זמנן של האפליקציות.
היתרון הגדול של האפליקציות פרט למהירות כמובן, הוא השימוש בתכונות הסמארטפונים, לדוגמא:
אפליקציות מבוססות מיקום כמו waze, מבוססות תמונה או וידאו כמו אינסטגרם או טיק-טוק.

במבט רוחבי על החברות המשווקות את האפליקציות אפשר לזהות 2 קבוצות של חברות:

1. חברות שמיירב הפעילות העסקית שלהם היא אפליקטיבית כמו אפליקציות משחקים, אפליקציות מוזיקה ולמידה, אפליקציות רשתות חברתיות או אפליקציות מסרים.
2. הקבוצה השנייה היא קבוצת הלקוחות שמשתמשת באפליקציה כנדבך נוסף אך לא בלעדי בפעילות השיווקית כמו אתרי איקומרס, אפליקציות של market places ועוד.

לצורך הפעילות העסקית החדשה בעולם האפליקציות נולדו כלים רבים לשם: Attribution, אנליזה, שליחת מסרי “Push” וניתוח ביצועי פעילות בתוך האפליקציה.

זהו עולם חדש, פורץ דרך שרבות מן החברות עשו רק את הצעדים הראשונים בשימוש נכון של האפליקציה בשיווק. העתיד של עולם האפליקציות הוא ורוד ומבטיח. היתרון הגדול הוא שככל שמכשירי הסמארטפון מתפתחים טכנולוגית יכולות האפליקציות מתפתחות במקביל והן יכולות לשמש אותנו למספר רב יותר של שימושים חיוניים כמו ברפואה למשל (עריכת בדיקות רפואיות באפליקציה ושליחת התוצאות לרופא) וכן הלאה.

אפליקציות נועדו להיות “החבר הטוב ביותר שלנו”, קרובות ללב ובשימוש יומיומי. הן מעודדות אותנו לשתף יותר, לחשוף עוד את עצמנו ובתמורה מבטיחות לנו חיים קלים יותר.

איך משיקים אפליקציה חדשה לחנות? איך גורמים לאפליקציה להיות יותר פופולרית? איך אנחנו גורמים ללקוחות שלנו לחזור יותר פעמים כדי לצרוך תוכן או לקנות שוב מוצרים מאיתנו?

טוב, לא נפרסם את כל הסודות פה…אבל בבלוג שלנו, בשיחה אישית על קפה תוכלו למצוא שיטות בדוקות ויעילות להעלאת ומקסום רווחים בעזרת אפליקציות.
אז כמה סוכר אתם אוהבים בקפה שלכם?