פרסום ממומן
באפליקציה
האפליקציות נכנסו לחיינו רק בסוף שנות ה-2000, אך בגלל השימוש היומיומי בהן, התחושה היא שהן מלוות אותנו כל החיים.
האפליקציות הן למעשה הדור המתקדם ביותר של ה”אתרים”. אחרי גרסאות הדסקטופ והמובייל, הגיע זמנן של האפליקציות.
היתרון הגדול של האפליקציות, פרט למהירות כמובן, הוא השימוש בתכונות הסמארטפונים, לדוגמא:
אפליקציות מבוססות מיקום כמו waze, מבוססות תמונה או וידאו כמו אינסטגרם או טיק-טוק.
במבט רוחבי על החברות בעלות אפליקציות לשימוש הלקוחות אפשר לזהות 2 קבוצות של חברות:
1. חברות שמירב הפעילות העסקית שלהם היא באפליקציה. לדוגמא אפליקציות משחקים, אפליקציות מוזיקה, אפליקציות בתחום הבריאות, אפליקציות של רשתות חברתיות או אפליקציות מסרים.
2. הקבוצה השנייה היא קבוצת הלקוחות שמשתמשת באפליקציה כנדבך נוסף אך לא בלעדי, בפעילות השיווקית כמו אתרי איקומרס, אפליקציות של market places ועוד.
איך לפרסם במובייל בצורה נכונה עם אפליקציה?
אפליקציות נועדו להיות “החבר הטוב ביותר שלנו”, קרובות ללב ובשימוש יומיומי. הן מעודדות אותנו לשתף יותר, לחשוף עוד את עצמנו ובתמורה מבטיחות לנו חיים קלים יותר.
בנוסף, ברגע שגולש הוריד את האפליקציה למכשיר הנייד שלו הוא מקבל את האפליקציה בזמינות מלאה. לדוג: גולש המעוניין לקרוא חדשות באופן קבוע באתר Ynet, לגולש ישנן 2 אפשרויות עיקריות: 1- להכנס לאתר הרגיל של Ynet דרך חיפוש בגוגל, 2- להכנס ישירות לאפליקציה שכבר נמצאת בנייד שלו. האופציה השניה עדיפה מכל הבחינות (הן של מהירות, נוחות, אבטחה ועוד)
עם השימוש הרחב באפליקציות נולדו כלים רבים לשם: Attribution, אנליזה, שליחת מסרי “Push” וניתוח ביצועי פעילות בתוך האפליקציה.
זהו עולם חדש פורץ דרך, שרבות מן החברות עשו רק את הצעדים הראשונים בו. העתיד של עולם האפליקציות נראה ורוד ומבטיח. ולכן פרסום באפליקציות הינו פרסום אפקטיבי מאוד ומוכיח את עצמו לאורך זמן.
היתרון הגדול הוא שככל שמכשירי הסמארטפון משתפרים ברמה הטכנולוגית, היכולות של האפליקציות מתפתחות במקביל והן יכולות לשמש אותנו למספר רב יותר של פונקציונליות בחיים שלנו. לדוגמא בעולם הרפואה – עריכת בדיקות רפואיות באפליקציה ושליחת התוצאות לרופא.
הצעדים הראשונים לפני פרסום באפליקציות
לפני שמתחילים לפרסם את האפליקציה לקהל הרחב, חשוב לבצע מספר פעולות מקדימות:
1. פתיחת חשבון גוגל אנליטקס ייעודי לפעילות האפליקציה, שמנותקת מפעילות הווב שלכם.
2. פתיחת חשבון FIREBASE של גוגל, למדידת האיוונטים השונים ופתרון בעיות (באגים).
3.בחירת ספק למדידת ואטריביושן של כל התנועה שמגיעה לאפליקציה, כאשר החברות המומלצות ביותר הן :
APPSFLYER , COCHAVA או ADJUST האמריקאית.
4. פעילות אופטימיזציה של האפליקציה בחנות האפליקציות של גוגל – GOOGLE STORE או של APPLE. במסגרת פעולה זו עליכם לכתוב תיאור מפורט של מה אפשר לעשות עם האפליקציה, לפרט על השימושים העיקריים של האפליקציה ולהעלות סרטונים קצרים של הפעילות.
5. העלאת פונקציונלית של On boarding, של 3-4 מסכים שמסבירים במהירות ובקלות את הצעדים הראשונים של הגולש בהתחברות ושימוש בשירות.
איך משיקים אפליקציה חדשה לחנות? איך גורמים לאפליקציה להיות יותר פופולרית? איך אנחנו גורמים ללקוחות שלנו לחזור יותר פעמים כדי לצרוך תוכן או לקנות שוב מוצרים מאיתנו?
טוב, לא נפרסם את כל הסודות פה…אבל בבלוג שלנו או בשיחה אישית על קפה תוכלו לגלות שיטות בדוקות ויעילות להעלאת ומקסום רווחים בעזרת פרסום באפליקציות.
אז כמה סוכר אתם אוהבים בקפה שלכם?