בניית אסטרטגיה שיווקית בנויה היטב
להצלחה עסקית
אסטרטגיה שיווקית - מאיפה מתחילים?
כדי ליצור אסטרטגיה שיווקית נכונה עבור עסק ספציפי יש לדעת מי קהל היעד של אותו העסק, מי המתחרים שלו, מה הייחודיות של העסק מול המתחרים ומידע רב נוסף. כמובן, נצטרך לבצע מחקר עומק, לכל תחום קיים קהל ייחודי עבורו ויש לייצר תוכן ייחודי, רלוונטי ומדוייק עבור אותו קהל, כמו גם מדיה ועמודי נחיתה.
בואו נפרק ונרכיב את האסטרטגיה
“אסטרטגיה שיווקית” היא בנייה של תוכנית פעולה מעשית עבור העסק, המכילה בתוכה מספר אלמנטים
לטובת צמיחתו. מטרתה של התכנית האסטרטגית היא תכנון מדויק של מכלול האינטראקציות
של המותג עם הגולש באינטרנט עד להפיכתו ללקוח. בין אם מדובר בלקוח משלם עבור מוצר או צורך שירות. פשוט נכון?
אילו אלמנטים צריכים לבניית תוכנית שיווקית לעסק?
פרקטיות
תוכנית ברת ביצוע, היכולה לצאת לפועל במסגרת זמן הגיונית. נניח ברבעון הקרוב. בתוכנית חייבים לשים דגש על כלל המשאבים של המערכת מבחינת פניות וזמן לביצוע.
חלוקה למקטעים
התייחסות לכל שלב בנפרד. נניח לשלב הקנייה הנוכחי של הגולש. לדוגמא אם לקוח נמצא בתחילת ה”חקר” ואין לו היכרות טובה עם המותג, צריך לדעת להדגיש את היתרונות של המותג על המתחרים ומה הערך שהוא מקבל.
הסתכלות רוחבית
מבט על כלל המפגשים השונים בפלטפורמות הפרסומיות השונות. לדוגמא אופי המסרים שיראה הגולש בטיקטוק אולי יהיו דומים לאינסטוש אבל יהיו שונים מאוד בשפה ובנראות, וכמובן, גם בפרסום מאפיקים שונים כמו גוגל שופינג ואפיקי פרסום נוספים.
תכנון תקציבי מוקפד
הכל בסוף מתכנס למשאבים פיננסיים וניצול נכון לטובת החזר השקעה מיטבי.
אחרי שפירקנו, עכשיו נרכיב.
בנינו תוכנית פעולה מנצחת והוצאנו אותה לפועל. יש בה התייחסות לכל שלב בדרך, ואנחנו מוציאים כל שקל בצורה האופטימלית שצריך. איזה כיף אנחנו ממש מצליחים.
אל תהססו, מחפשים סיוע בבניית אסטרטגייה עסקית טובה, יעילה ואופטימלית? דברו איתנו!