fbpx

בניית אסטרטגיה שיווקית
מובילת שוק

בניית אסטרטגיה שיווקית היא היום סוג של מילת באזז.
היא מילה מכובסת שמשרדי פרסום ללא מחלקות פרפורמנס הכניסו אותה לשימוש, והיום כולם משתמשים בה יתר על המידה, ללא הבנה אמיתית.

אז בואו נפרק ונרכיב

בניית “אסטרטגיה שיווקית” כלומר בניית תוכנית פעולה מעשית, המכילה בתוכה מספר אלמנטים לטובת גדילת העסק. מטרתה של התכנית האסטרטגית היא תכנון מדויק של מכלול האינטראקציות של המותג עם הגולש באינטרנט (ללא ניסיון / עם נסיון חלקי) עד להפיכתו ללקוח משמעותי, משלם או צורך ממני שירותים. פשוט נכון?

אילו אלמנטים חשוב שיהיו בתוכנית אסטרטגית?

פרקטיות

תוכנית ברת ביצוע, היכולה לצאת לפועל במסגרת זמן הגיונית. נניח ברבעון הקרוב. בתוכנית חייבים לשים דגש על הכלל המשאבים של המערכת מבחינת פניות וזמן לביצוע.

חלוקה למקטעים

התייחסות לכל שלב בנפרד. נניח לשלב הקנייה הנוכחי של הגולש. לדוגמא אם לקוח נמצא בתחילת ה”חקר” ואין לו היכרות טובה עם המותג, צריך לדעת להדגיש את היתרונות של המותג על המתחרים ומה הערך שהוא מקבל.

הסתכלות רוחבית

מבט על כלל המפגשים השונים בפלטפורמות הפרסומיות השונות. לדוגמא אופי המסרים שיראה הגולש ב- Tik Tok אולי יהיו דומים לאינסטוש אבל יהיו שונים מאוד בשפה ובנראות.

תכנון תקציבי מוקפד

תכנון תקציבי מוקפד

הכל בסוף מתכנס למשאבים פיננסיים וניצול נכון לטובת החזר השקעה מיטבי.

אחרי שפירקנו, עכשיו נרכיב.
בנינו תוכנית פעולה מנצחת והוצאנו אותה לפועל. יש בה התייחסות לכל שלב בדרך, ואנחנו מוציאים כל שקל בצורה האופטימלית שצריך. איזה כיף אנחנו ממש מצליחים.

מה עכשיו? אחרי שהקמפיינים כבר מביאים לכם תוצאות טובות, אנחנו נמשיך לעבוד אתכם על התוכנית השנתית של העסק וגם נאתגר אתכם על איפה תהיו בעוד 3-4 שנים מבחינת מכירות, פיתוח מוצר ונפח שוק. אז למה אתם מחכים? יש לנו עוד הרבה עבודה! צרו קשר ונדבר על הכל.

מעוניינים לטעום עוד? היכנסו לבלוג שלנו וקיראו על בניית אסטרטגיה שיווקית למותג קוסמטיקה