fbpx

איך הפך ד"ר גלעד פקטור לוטרינר מס' 1 בהרצליה.

תוצאות

תוך כמה חודשים העמוד העסקי של ד"ר גלעד הכפיל את מספר העוקבים שלו פי 2.5 וכמות הטלפונים לעסק הוכפלה.

250%+

PAGE
FOLLOWERS

186%+

PHONE
CALLS

האתגר המקצועי

הרצליה, עיר המונה כ- 100 אלף איש מדורגת בכל מדד איכות כאחת הערים האטרקטיביות בישראל ולכן מושכת אליה קהל איכותי בעל מעמד כלכלי גבוה.  לכן נותן שירותים לוקאלי יכול להרשות לעצמו לגבות מחירים גבוהים יותר מהממוצע הארצי על אותו שירות.

אבל איך ד"ר גלעד פקטור , וטרינר שעבר לפני שנים מועטות מבית דגן , מצליח בשנתיים בלבד , להקים מרפאה חדישה ומשוכללת ולמשוך אליו את מרבית התושבים בהרצליה? על כך בפוסט הבא.

הגישה המנצחת שלנו

נתוני הבסיס היו לא קלים. עלות קליק עבור המילים החשובות כמו "וטרינר בהרצליה" הינה באזור ה-8 עד 10 שקלים לקליק והתקציב שלנו היה זעום.

 

  1. 1. החלטנו להיות נועזים ולייצר קהילה של אוהבי חיות שניצור עבורה תוכן מקצועי  המלווה במאמרים או סרטונים על טיפול בכלבים ובחתולים ובעיקר על טיפים איך לשמור על בריאותם.
  1. 2. יצרנו עבור הלקוח – ערוץ יוטיוב ואליו העלינו סרטונים רבים בו מספר ד"ר גלעד על הטיפ השבועי שלו בנושא בריאותי.
  1. 3. הקפדנו לתבל גם את האתר במאמרים חדשים אחת לחודש , לא רק לשם קידום אורגני אלא בעיקר לתת עוד ערך ותועלת ללקוחות הקיימים.
  1. 4. הבנו, שקהילה בונים בעיקר בסושיאל וקיבלנו החלטה לקדם קודם כל את העמוד העסקי בפייסבוק ורק אח"כ כפעילות משנה את האתר. הקפדנו להעלות אחת לשבוע לפחות ידיעה , מאמר , וידיאו , טיפ , תמונה או כל דבר שאנחנו חושבים שיעניין את קהל הלקוחות שלנו ועודדנו אותם לשתף כל פוסט ולהגיב כמה שאפשר.
  1. 5. התחלנו בפעילות קידום אורגנית , בפייסבוק ומחוצה לו , בהתקשרות עם דפים נוספים בהרצליה שמשתפים בשמחה את התוכן שלו וכמו כן יצרנו שת"פ עם אינדקס חיות מוביל.
  1. 6. פעם בחצי שנה – עשינו פעולות של שיווק של מבצע חסר תקדים כמו מנוי שנתי לטיפול בכלבים ב- 450 ש"ח או מנוי שנתי יחיד מסוגו לחתולים .
  1. 7. הקפדנו על כל פוסט , על כל וידיאו מבחינת גרפית שיהיה באיכות הגבוהה ביותר. גם אם זה לוקח יותר זמן , החלטנו שכמו בעבודה אנחנו לא מתפשרים על האיכות.
  1. 8. הגדלנו כמה שיותר את המעורבות של הגולשים שלנו בדף פייסבוק ובאתר. שאלנו אותם מה היו רוצים לשמוע יותר ואז פרסמנו סרטונים נוספים באותו תחום מבוקש.
  1. 9. ו-הכי חשוב, הינו בני אדם , שקודם מקשיבים למצוקות של ההולכים על 4 ולבעליהם ועושים את הטוב ביותר שניתן בכל שעה . בסופו של דבר ההמלצה הכי טובה היא מלקוחות מרוצים

אך זוהי דוגמא לבניית חשבון שגויה בפייסבוק מיסודה!!! בנייה בצורה זו יוצרת חפיפה ענקית בין הקהלים ובזבוז של משאבים.

על מנת לא לטרגט את אותה אוכלוסיה באותו Auction צריך לשנות את נקודת המבט שלנו מן הסיילים אל הקהלים. כלומר יש לבנות את החשבון מהפריזמה של הקהלים. כל קמפיין יהיה ייחודי לפי קבוצות הקהלים שהוגדרו וללא חפיפה עם קהלים אחרים.

שיווק חכם בפייסבוק

לסיכום: גם אם יש לכם עסק לוקאלי או אתם נותנים שירותים שאתם מאמינים שהלקוחות לא יסעו מעל 20 דקות להגיע אליכם, יש לא מעט דרכים לקדם את העסק בדרכים חכמות ומקוריות

צרו איתנו קשר עוד היום – וביחד נמצא דרכים איך למלא גם את היומן שלכם בפגישות עם לקוחות מעוניינים בדיוק בשירות שלכם.

ד"ר גלעד פקטור, וטרינר בהרצליה – 052-2931718