fbpx

איך הצליח ד"ר דויטש- מנתח א.א.ג בכיר למלא את היומן.

תוצאות

תוך חודש וחצי – התמלא היומן של ד"ר דויטש בפציינטים חדשים לקראת ניתוח ואף צפויים לו ניתוחים אנדסקופיים בקרוב.

150%+

PAGE
Visitiros

40%+

PHONE
CALLS

האתגר המקצועי

ד"ר אלימלך דויטש , מנתח בכיר ומנהל מחלקת א.א.ג בבית חולים "ביקור חולים" לשעבר , הינו מנתח מוכר בתחום הניתוחים האנדוסקופיים (מחיצות, סינסוסים) בקרב קהילת הרופאים אך הוא אינו ידוע באותה מידה בקרב הלקוחות הפרטיים. העובדה שהוא לקראת פרישה לגמלאות והוא כיום לא משמש יותר כמנהל מחלקה, מעיבה עליו להשיג לקוחות חדשים נוספים שבאים דרך הפעילות הציבורית.

הגישה המנצחת שלנו

1. ניתוח מקיף של זירת המתחרים לימד אותנו כמה דברים. הדבר הראשון ששמנו לב שד"ר דויטש פרט להיותו רופא בכיר ובעל רזומה מרשים מאוד, הוא גם נותן שירותים מאוד אהוב על הפציינטים שלו. כלומר הציון שלו וחוות הדעת שלו באתר DoctorsAdvisor (שהוא אתר אובייקטיבי לחוות דעת של לקוחות על הרופאים שהם ביקרו) , מאוד מאוד גבוהה בכל קנה מידה ובכל תחום. 

חוות דעת רופא אף אוזן גרון

אז החלטנו כדבר ראשון באתר להבליט , את רמת המקצועיות והשירותיות של ד"ר דויטש בכל הדפים , יחד עם ייבוא בצורה דינאמית של חוות הדעת מהאתר המקורי.

2. במחקר שלנו על התחום , גילינו את החשיבות של ההסדרים עם החברות ביטוח הראשיות כמו הפינקס , מגדל, איילון , כלל ביטוח ועוד. עצם העובדה שרוב הלקוחות מבקשים לקבל חוות דעת נוספת , בלתי תלויה ברופא לפני ניתוח או בעקבות בעיה רפואית חוזרת , הביאה למשימה של הדגשה העבודה המשותפת של ד"ר דויטש עם כל קופות החולים המובילות וחברות הביטוח.

3. עשינו מתיחת פנים עיצובית לעמוד הבית, עמוד האודות ועמוד צור קשר. כמו הרבה פעמים שאנחנו עובדים עם לקוח שכבר פעיל בדיגיטל , אנחנו מקבלים את הלקוח עם אתר בנוי וקיים. החוכמה היא לנסות להוציא את המקסימום מן האתר הקיים מבלי לחייב אותו להקים אתר חדש שיוביל לעלות נוספת.

במקרה של ד"ר דויטש , שיפצנו וערכנו בתיאום מלא עם הד"ר את הדפים הכי קריטיים ללקוחות שמעוניינים ביעוץ. הלכנו לאנליטקס של אתר ובו ראינו מהם הדפים הקריטיים להמרה ורק אותם עיצבנו מחדש.

4. הכי חשוב מבחינתנו היה להוריד את הסירבול שהיה בהזמנת תור. קודם כל מחקנו את כל טפסי הצור קשר הישנים (לאחר שראינו מיעוט בשימוש בהם) ועשינו הטמעה של מערכת חיצונית חדישה לקביעת תורים אונליין עצמאית על ידי הלקוח , דבר שהוריד את הכאב ראש של להתקשר למרכזנית. הלקוחות שלנו מאוד אהבו את השינוי הטכנולוגי שיישמו ורוב הפגישות שלנו עברו להיות מתואמות ללא מגע אדם. כבר ישירות באתר.

5. פרסמנו את העסק בגוגל , אך נקטנו בטקטיקות מתקדמות על מנת לחסוך כסף רב. במקום לשלם על מילים רלוונטיות מעל 3.5 שקלים , בחרנו את הזנבות הארוכים ואת האובייקטים המתאימים לקמפיינים שלנו , כך שהעלות לקליק לא תעלה על שקל וחצי. השתמשנו בכל הרשתות הקיימות, גם עבודת באנרים חכמה , יחד עם פעילות SEARCH מתוזמנת.

6. קידמנו את האתר בגוגל בצורה האורגנית היות והתחום מאוד תחרותי , ניסינו לייצר אופק קדימה לגדילה של העסק . המודעות הממומנות היו לכאן ועכשיו , והקידום האורגני התחיל להביא תוצאות אחרי כמה שבועות של פעילות.

חשוב להכיר שמטופלים לפני ניתוח מבצעים חיפושים רבים בגוגל. הם גם קוראים המון על התהליכים הרפואיים והניתוח הצפוי להם ברשת וגם שהם מחפשים מומחה בעל שם עולמי הם מבצעים חיפוש אינטנסיבי.

המטרה הייתה שהם יתקלו באתר שלנו כבר בשלב המחקר הרפואי שלהם ומשם הדרך קצרה תהיה לקביעת התור.

יומן פגישות מלא

אכן, התוצאה הסופית של מאמצינו לא איחרה להגיע. תוך חודשיים הצלחנו למלא את הקליניקה ברמת החייל. הצלחנו להגיע לרישום של לקוח כל 15 דקות בקליניקה וצפי של תורים גם חודש קדימה.

 

לסיכום: גם אם יש לכם עסק לוקאלי או אתם נותנים שירותים שאתם מאמינים שהלקוחות לא יסעו מעל 20 דקות להגיע אליכם, יש לא מעט דרכים לקדם את העסק בדרכים חכמות ומקוריות.

צרו איתנו קשר עוד היום – וביחד נמצא דרכים איך למלא גם את היומן שלכם בפגישות עם לקוחות מעוניינים בדיוק בשירות שלכם.

ד"ר אלימלך דויטש : 073-3300100 מרפאות מומחים MDC