תוצאות
תוך חודש בלבד שיפרנו את ההחזר על השקעה בעשרות אחוזים ובמקביל הגדלנו את המכירות ב- 215% .
215%+
Sales
78%+
ROAS
האתגר המקצועי
ד"ר ליאת יקיר, ביולוגית , חוקרת , אשת תקשורת ומרצה בחסד , הינה אחת הנשים המעניינות בישראל , היות והיא מדברת על הנושאים החשובים לנו ביותר כמו אהבה , זוגיות והבדלים בין המוח הגברי והמוח הנשי. ד"ר יקיר פרצה לחיינו , בעונות הראשונות של חתונה ממבט ראשון , שם היא הייתה אחראית על ההתאמה בין הזוגות שמתחתנים במפגש הראשון. תוכנית זו זכתה להצלחה מהרגע הראשון והיא למעשה אחת התוכניות האהובות ביותר בטלוויזיה עד רגעים אלו.
האתגר המקצועי שלנו היה כפול. קודם כל איך לשנות את החשיבה של הקהל שמכיר את ד"ר יקיר בפן אחד של היועצת מ"חתונמי" לפן השני שהוא ד"ר לביולוגיה ומרצה נחשקת. והאתגר היותר גדול הוא מכירת קורסים בדיגיטל בתחום שאין לו בכלל תהודה או מתחרים קיימים. סוג של להמציא את הגלגל.
הגישה המנצחת שלנו
1. כאשר אנחנו מפרסמים קורסים דיגיטליים ברשת ומציעים אותם לגולשים , חשוב מאוד להבין היטב את הערך המוסף שהתוכן של הקורסים תורמים לחיים של האנשים. רבות דובר כבר בעבר בכל פורום שיווק שמכבד את עצמו על המודל של בעייה ופתרון , אז לא נחפור רבות בנושא , אבל היה חשוב לנו להבין מה הסיבות שמטפלים שיש להם הרבה ניסיון , צורכים את הקורס של הביולוגיה של גוף ונפש , ואיך הם מטפלים בסטרס. בניגוד למפרסמים רבים שיש למכביר , אנחנו מקפידים לצפות בכל הקורסים הדיגיטליים שאנחנו משווקים ומנסים ביחד עם המרצה לזקק את התועלות הראשיות של הקורס.
2. לפעמים שינוי קטן בטרגוט בפייסבוק או בקופי יכול ליצור שינוי ענק בתוצאות. אנחנו החלטנו לכתוב את כל המודעות מחדש והקפדנו על ויזואליזציה של המודעות , קרי שהמודעה תהיה מעניינת כדי שאנשים יטרחו לקרוא אותה. יצרנו כמה GIF של מוח האדם מסתובב ונתנו כמה עובדות מדעיות שרוב האנשים לא מכירים. כן המוח האנושי מעניין ומסקרן אלפי אנשים.
3. שינינו את הדרך שפייסבוק מאפטם את התוצאות. הרי בסוף כל קמפיין פרסומי מנסה להגיע לתוצאה רצויה מסויימת , וראינו שברגע שאנשים מגיעים לסל , הם כבר נרשמים ומשלמים.
לכן האסטרטגיה הייתה להתמקד בהוספה לסל וחיזוק התועלות של הקורס + יחד עם מתן חיזוקים לרכישה מאובטחת ואחריות על המוצר.
4. הבטחנו ללקוחות אפשרות לצפות בתוכן בלייב לכל החיים והבלטנו את הביקורות החיוביות של כל מי שרכש את הקורס על ידי שרשור ארוך בפייסבוק של תגובות .
5. נתנו שירות מעולה לכל שאלה ולכל תגובה של הגולשים , ענינו בפחות מ-24 שעות.
התוצאות של לפני לעומת אחריי (עם הפרסום שלנו) הפתיעו גם אותנו. מצאנו שוק מאוד גדול שאליו נוכל לשווק , עם יחס החזר השקעה גבוה של מעל 6. ברגע שכל הקורסים כבר מוקלטים וערוכים זה החזר השקעה מצויין כי כל שקל נוסף שנשקיע יהיה 6 שקלים שהם הכנסה נוספת פסיבית לעסק ללא מאמץ נוסף.
לכן הצעד הבא היה ליצור עוד 3 קורסים חדשים באתר!! אחד לקהל הרחב על סטרס, אחד על מציאת זוגיות ואהבה ואחד נוסף למנהלים ודיירקטורים בעבודה.
שהבנו את הפוטנציאל העסקי הענק , אנחנו משקיעים את מרצנו בהגדלת כמות הטראפיק לאתר על ידי קידום אורגני שיביא לנו קהלים נוספים.