fbpx

מה זה בכלל מערכת CRM?

מערכת CRM – CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT זוהי תוכנה לניהול מכלול הקשרים והיחסים בין המותג(האתר), לבין לקוחותיו בצורה קלה ומקצועית. בדרך כלל בז'רגון המקומי משתמשים בביטוי הזה למערכת ניהול לקוחות אבל CRM יכולה להיות גם מערכת ניהול מידע + מערכת שיודעת לייצר אוטומציות (פעולות)  "מאחורי הקלעים" ליצירת סדר תשתיתי בארגון.

למה אתם צריכים מערכת CRM?

מערכת CRM , נותנת אפשרות לתעד , לארגן , לסדר את כל המידע וההתקשרות בין הלקוח לקבצים שונים בצורה מסודרת בדאטה בייס של הארגון. 

אפשר לעשות מגוון של פעולות כמו :

1. הכנסת לידים מפלטפורמות הפרסום למערכת ה- CRM 

2.  ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים של  מגוו פעולות שיתבצעו באופן אוטומטי אם טריגר מסוים מתרחש 

3.  ליצור שליחות של מסרים (סמס, וואטסאפ ומיילים ) ללקוחות

4. להזמין דוח דשבורד מנהלים על העסק. 

 

בקיצור כמעט כל מה שעסק צריך מבחינת מידע.

מה זה וובהוק?

וובהוק הוא ה"דבק" של האפליקציות או כפי שאתם מכירים Webhook היא כתובת URL, קישור באינטרנט שיכולה להגדיר לעצמה לקבל מידע, וככה בעצם היא פותחת אפשרות לתוכנות אינטרנט אחרות "לדבר" איתה.

המידע נשלח ממקום א' לכתובת ה- URL הזו , ואז שם הוא נשמר . אפליקציה נוספת אחרת מקבלת בעזרת הוובהוק את המידע מאפליקציה הראשונה. 

ניתן דוגמא: אתר עם ווקמרס , שולח וובהוק עם פרטי הרוכש המלאים (שם מלא , מייל , מה רכש, עלות , צבע , דגם וכו')

אותו מידע ישלח בוובהוק למחסנאי שצריך לטפל בהזמנה.

למה אנחנו ממליצים על אוריגמי CRM

1. אוריגמי היא פלטפורמה ניהול מידע ומערכת CRM הכי מקצועית שקיימת בשוק הפרסום והיא כולה תוצרת כחול- לבן. אוריגמי דוגלת בכמה שפחות קוד אבל נותנת כמה שיותר גמישות למנהלי תחום המידע בארגון לסדר את הדאטה בדרך שאתם רוצים.  

2. המערכת של אוריגמי נבנתה בצורה חכמה ומערכתית כדי שניתן יהיה לעשות בה שימוש רחב למגוון עצום של דרישות

בגדול המשתמשים יכולים לעשות מהפלטפורמה כמעט כל מה שהם רוצים. כדי לאפשר היתכנות שכזו המתכנתים של אוריגמי שמרו על קוד מערכת כמה שיותר גמיש , על ידי יצירת אובייקטים גנריים שניתן לשנותם לפי הצורך.

3. המערכת של אוריגמי היום , היא התוכנה הכי זולה שיש בשוק מערכות ה-CRM כאשר היא נותנת , הרבה יותר ממערכת CRM רגילה , כלומר היא יכולה להיות מערכת האוטומציות וניהול המידע השוטף של העסק וכל זאת במחיר של רק $25 דולר לתוכנית הבסיסית. איפה תמצאו מחיר כזה? 

4. בתור משווקים ומטמיעים של התוכנה ללקוחותינו , צברנו מאות של שעות טיסה בניסיון מוצלחים ליצור תהליכים אוטוממטיים לפי דרישה של לקוחות. מצאנו כי הפתרונות של אורגימי הם גם פשוטים , גם קלים ליישום וגם מאוד אינטואיטיבים.

5. המערכת מתעדת את כל השלבים של התקשרות עם הלקוח , שליחת הצעה עסקית עם מוצרים לבחירה, חישוב עסקה פינססית , תשלום וכו'. 

איך מערכת אוריגמי בנויה- מדריך למשתמש המתחיל

פלטפורמת אוריגמי בנויה בצורה היררכית (כמו שתוכנה אמורה להיות) רואים שנעשתה פה עבודה משמעותית של איפיון וחשיבה לפני שהמתכנתים התחילו לבנות את הקוד. 

ממשק המשתמש לאחר ההרשמה לפלטפורמה מציג ברמה ההיררכית הגבוהה ביותר את הקטגוריות שהן נמצאות בחלק העליון של  התפריט הראשי .

מהי קטגוריה באוריגמי?

קטגוריה היא ה "תחום/נושא" שאליו שיייכים כל פריטי המידע.  ולאחר מכן כל קטגוריה תפורק לתתי רמות שונות.

 

קטגוריות לדוגמא : CRM , ניהול פרוייקטים , קטלוג , מכירות ושיווק ויעדים ומטרות >> כולם הן קטגוריות שנותנות סדר לאפשרויות הרבות לשמירה ועבודה על היישומים. 

 

מהי המסקנה המיידית מהדוגמא לעיל? 

 שקטגוריה היא סביב ניהול תחום המידע של נושא ספציפי >> במקרה הזה פרטי המידע וההתקשרות מול אנשים שהעסק שלנו מתנהל מולם.

כל יישות היא סוג התקשרות שונה : לידים , לקוחות, אנשי קשר ,ספקים וכו'. 

מהן רשומות? ​

כל המידע בעמוד יישות נשמר בשדות מיוחדים  שנקראים רשומות. הרשומות יכולות להיות פריט מידע מסוג שדות טקסט ,שדות בחירה, בחירה מרובה , דואר אלקטרוני , נוסחה ועוד.את השדות השונים ניתן לאגד (לקבץ)  לתוך קבוצות שדות שתציג את הנתונים בצורה ויזואלית ביחד או צמוד לנתונים אחרים לשם נוחיות המתשתמש. נניח כל המידע על ליד חדש : שם  פרטי , מייל , טלפון , מקור הליד וכו'.

דוגמא לקבוצת שדות:

מהו וידג'ט באוריגמי?

וידג'ט באוריגמי היא דרך גרפית להציג מידע. אפשר להגיד שזה חלק הגרפים של המערכת. ניתן לייצר סוגי גרפי שונים לפי נוחו המשתמש : גרף עוגה , גרף עמודות , גרף KPI , גרף טבלה , גרף משפך ועוד.

עך מנת ליצור גרף באוריגמי , צריך לפתוח דף חדש בממשק ולבחור אותו כדף ריק

ועליו יש להוסיף וידג'ט חדש ממש לפי המפרט הזה.

 

ניהול פרוייקטים ומשימות באוריגמי

מדובר בלב הפועם של העסק , איזור הניהול השוטף בו אפשר לפתוח פרוייקט (מומלץ לתת את שם הלקוח לפרוייקט) , בו אנחנו מציבים את המטרה הראשית , החזון שלנו לפעילות.

ואליה מצמידים משימות רבות , כאשר כל פעולה שרוצים לבצע היא משימה אחת. 

לכן כדאי להפריד את כל הפעולות למשימות בודדות כדי שתוכלו לתת להם סטטוס , איש ביצוע, לצרף להם קישורים או קבצים.

המודול הזה של קטגוריית ניהול פרוייקטים ומשימות , הוא מבחינתנו המתנה הכי גדולה שאורגימי יכולה לתת למשרד פרסום או לעסק.

תהליכי עבודה = אוטומציות באוריגמי

תהליכי עבודה, המוכרים גם בשם אוטומציות, הם המנוע העיקרי שעומד מאחורי הפלטםורמה של אורגימי.

עם עשרות פעולות הקיימות לשימוש המטמיע, ניתן לייצר תהליך הוליסטי שלם במערכת המורכב מהמרות של מופעים, עדכוני שדות, התראות, שליחת סמסים וואטסאפים ומיילים, אימותים ועוד המון תהליכי עבודה שימושיים, אשר ניתנים להגדרה בקלות ובמהירות.

מהו טריגר?

טריגר באוריגמי הוא מעורר הפעולה, פעוללה או עדכון שגורמת לפעולה אחרת אוטומטית לצאת לפועל.

לדוגמא עדכון ליד כלקוח חדש יכול להיות טריגר שיתחיל פעולה אוטומטית לשליחת מייל של הצטרפות – Welcome mail

לכל טריגר יש 3 חלקים שמגדירים אותו :  שם הטריגר , התנאים של הטריגר והפעולה הרצויה.

ניתן דוגמא לטריגר : אנחנו רוצים שכל לקוח חדש יחתום על תנאי השירות של החברה לפני שהוא מתחיל לקבל שירות.

אז אנחנו צריכים ליצור תנאי שאומר שאם המופע משתנה , ללקוח חדש , אנא בצע את הפעולה (שלח מייל עם לינק לחתימה).

דוגמא שנייה תהיה יצירת וידג'ט של גרף הכנסות העסק לפי חודש בעזרת העלאת תשלום הלקוחות על כל רכישה.