fbpx

בלוג

שואלים אותנו פעמים רבות איך לפרסם עסק לוקאלי בגוגל אדס, אז כדאי קודם כל להסביר מה זה עסק לוקאלי ובמה הוא שונה מעסק שנותן שירות לאיזורים גיאוגרפיים שונים.

עסק לוקאלי הגדרה לא רשמית

עסק לוקאלי הוא עסק מקומי המשרת את הלקוחות או התושבים של הסביבה הקרובה. לעיתים זו יכולה להיות חנות פיזית או משרד הנותן שירותים בצורה פרונטלית , ולעיתים מדובר בחברה הנותנת שירותים לטווח מצומצם של אנשים ממגבלות שונות כמו משלוחים או מיקום גיאוגרפי. נניח עורך דין נדל"ן באילת.

גוגל אדס הינו כלי  פרסומי יעיל לעסקים מקומיים כדי להגיע ללקוחות שמחפשים מוצרים או שירותים באזור שלהם. ניתן על ידי שימוש במילות מפתח ממוקדות ומיקוד מבוסס מיקום, כמו למשל "מסעדת בשר בהרצליה" לעודד תנועה וליצור לידים חמים לעסק לגולשים בקרבת מקום למסעדה.

בפוסט זה, נדון בכמה אסטרטגיות שבהן עסקים מקומיים יכולים להשתמש כדי ליצור קמפיינים מוצלחים של Google Ads. מוכנים?

פרסום מבוסס מיקום

נניח ויש לנו מסעדה איטלקית בכתובת מסוימת. ההיגיון אומר שככל שנרחיק לכת מהמסעדה , הסבירות שלקוחות יבחרו ללכת למסעדה קרובה יותר יגדל. וההיפך . לכן ניתן לעשות פרסום מקומי עם רדיוס של 1-2 ק"מ מהמסעדה עם ביד גבוהה יותר מאשר כל העיר. 

פרסום מבוסס כוונה לוקאלית

יש אנשים רבים שמחפשים שירותים בתוך העיר או בקרבת מקום המגורים. נניח שאת/ה רוצה לקבוע פגישה עסקית בבית קפה ליד הבית , מאוד הגיוני שבשאילתת החיפוש תהיה שכונת המגורים או הרחוב נניח  " בית קפה קפה בבזל" או חנות בגדים בשכונת ביצרון.

תוספי מודעה לוקאליים

הרבה פעמים שאנשים מחפשים בית עסק הם מחפשים את הטלפון שלו או את שעות הפעילות שלו ולכן שימוש בתוספי מודעה כמו CALL EXTENSION יכול לסייע באיתור מהיר של בית העסק.

עוד שימושים שכדאי להכיר על ידי תוספי מודעה בגוגל הם : ניווט לבית העסק, השארת פרטים בטופס לידים וקבלת הנחה /קופון מתנה למזמינים באונליין.

יצירת דף נחיתה לפי מיקום

לפי מיקום של הגולש ניתן להראות הצעות שיווקיות שונות לכל גולש. נניח מי שקרוב יקבל את התפריט או הנחה לארוחה עיסקית ואילו מי שנמצא במקום מרוחק יקבל הצעה שיווקית להזמנה ללא עלות משלוח.

תגובות: