fbpx

משרד פרסום מומחה לפרסום עורכי דין

עורך דין מצליח צריך משרד פרסום מצליח

בישראל יש מעל 95 אלף עורכי דין מוסמכים למקצוע ומעל 80 אלף איש עוסקים בתחום. 

יש עורך דין פעיל על כל 145 איש באוכלוסיה , מה שאומר תחרות קשה ועיקשת על כל לקוח.

האתגרים של משרד עורכי דין

האתגר המקצועי של כל בית עסק או משרד עורכי דין הוא יצירת זרם שוטף וקבוע של לקוחות חדשים למשרד.

אך למשרד עורכי דין , יש עוד אתגר גדול של ניהול זמן .הרי זמן של עו"ד שווה המון כסף.

1. מיעוט לידים איכותיים

לא מעט משרדי עורכי דין מנסים לפרסם ברשתות חברתיות או בגוגל >> ללא הצלחה.

אחת הבעיות הקריטיות היא ריבוי טלפונים או פניות לא רלוונטיות שהמשרד לא יודע לצמצם אותן. 

הבעיה נובעת בעיקר מחוסר הידע של משרדי פרסום בתחום עריכת הדין והיכולת לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה לתחום המקצועי הספציפי של כל משרד ומשרד. במקביל עולם הפרסום הדיגיטלי התפתח מאוד בשנים האחרונות וכיום ניתן לתת פתרונות חכמים יותר למעקב אחר לידים ולהבין טוב יותר את האיכות של כל אחד.

ידוע היום לכל מפרסם שעל מנת להצליח בשיווק ובפרסום  לא מספיק המקצועיות והידע של העורך דין הספציפי או הבעלים של המשרד, אלא צריך גם נכס דיגיטלי שבנוי נכון,  שכתוב בצורה מזמינה ,שמדבר בגובה העיניים וגם יודע לשפר ביצועים לאורך זמן.

 

2. מיעוט משאבים כספיים - הוצאות המשרד מכבידות.

בעלים של משרד עריכת דין , נושאים בעלויות רבות בשוטף.

יש להם הוצאות שכירות משרד יקרות מאוד , עקב זה שהם מנסים לשכור משרד יוקרתי במרכז הארץ 

וכמו כן יש להם הוצאות של שכר עובדים שמכבידות על הרווחיות של המשרד.

התוצאה של העלויות הגבוהות היא שנשאר למשרד עריכת הדין תקציב שיווקי נמוך מאוד להביא לקוחות חדשים שזה הדבר הכי חשוב לכל עסק. 

הרבה פעמים יש אתר ישן , לא מעודכן שמישהו מתישהו בנה עבור המשרד אבל לא מראים אותו ללקוחות חדשים כי הוא לא איכותי מספיק. לכן משרדים רבים מתקשים גם לשאת בהוצאה של בניית אתר חדש ואטרקטיבי וגם לשריין כמה אלפי שקלים לטובת פרסום.

כמשרד פרסום שחי את עולם העו"ד מקרוב , אנחנו יודעים לתת פתרונות יצירתיים לבעיה הזו של ריבוי עלויות או בצורת עבודה עם דף נחיתה מורחב או עבודה חכמה עם טפסי לידים. 

3. כדי להשתפר צריך לעשות אופטימיזצית לידים

מערכות פרסום עובדות בשיטה של ניסוי וטעייה. כלומר הפרסום מקבל חיווי חוזר מהמפרסם על טיב הקמפיינים ועל ידי למידה של כלי AI , מצליחה הפלטפורמה (לדוגמא גוגל) לדעת מי הקהל יעד הכי איכותי לנו ולהביא לנו עוד לקוחות פוטנציאליים כמוהו.

 

איפה מתחילה הבעייה? שרוב משרדי הפרסום לא יודעים לשדר בחזרה למערכות מידע איכותי על הלידים. האם הליד היה מהסביבה הגיאוגרפית הנכונה האם הליד היה רלוונטי, האם הליד היה איכותי, האם הליד נסגר וכן הלאה.

 

4. בעיית הזמן המצומצם שיש לבעל המשרד

שעת עורך דין יכולה בקלות להגיע לכמה אלפי שקלים בתור ייעוץ ללקוח. 

כל זמן שהבעלים של המשרד מבזבז על לידים קרים או לידים שלא ניתן להגיע לשיחה איתם , הם מפסידים עשרות אלפי שקלים שיכלו להסגר לעיסקות בשלות.

לכן המטרה העיקרית שאנחנו שמים לנו בעבודה עם משרד עורכי דין , היא לצמצם את השעות היקרות להגיע ללקוחות שעוד לא רוצים את השירות שלנו. על ידי מיטוב הלידים בצורה רציפה , חודש אחר חודש , אפשר לשפר את האיכות של הלידים בעשרות אחוזים ולהגיע למצב של רק לקוחות טובים שמתעניינים.

5. פער הידע - הלקוח לא יודע איך לבחור

בניגוד לכל עורכי הדין , האנשים שבאים לקבל שירות מקצועי ומשפטי , אינם בקיאים ברזי החוק.

לכן מאוד קשה להם להעריך מי הוא עורך דין טוב ומוצלח ומי הוא עורך דין בינוני.

 

הבעיה הזו מחריפה , היות ויש הרבה מאוד מתחרים שמציעים הצעות שונות שקשה אפילו להשוות בינהן.

לדוגמא עו"ד אחד לוקח 12% עמלה בנזיקין וגם על שעת פגישה ראשונה לפני חתימה ואילו עו"ד נזיקין אחר לא לוקח עמלה בכלל ומבטיח תוצאה מסויימת של פיצויים. האם בסוף היה יותר נכון לעבוד עם העו"ד היקר יותר , אבל כזה שיצליח להשיג פיצויים מוגדלים?

 

הפתרון שלנו שיטה פורצת דרך

לפתרון הבעיה, משתמשת טומהוק שיווק בשיטת עבודה ייחודית לעבודה חכמה מול מערכות הפרסום. 

בעזרת השיטה שפיתחנו , אנחנו מצליחים לאפטמם (מהמילה אופטימציה) את הלידים ולברור מתוכם את הלידים האיכותיים ביותר על פי התוצאות ואז לייצר שיפור של 30% באיכות הלידים בעזרת כלי AI.

תנאי הסף של פרסום משרד עורכי דין

ישנם עוד כמה אלפי עורכי דין בארץ שעוד לא השכילו להבין את העידן החדש של רשתות חברתיות ופרסום במדיה הציבורית. הם עדיין נסמכים על "מפה לאוזן" ומקווים שיהיה טוב.

אם אתם כבר מבינים את החשיבות של בניית נוכחות דיגטלית חזקה לעסק שלכם 

שאפשר להקביל אותה להשכרת משרד מעוצב ויפה לפגישות עם הלקוחות 

עליכם להבין מהן דרישות הסף להתחלת פרסום בשנת 2023:

– אתר פעיל של המשרד או דף פייסבוק עסקי פעיל.

– תוכן רלוונטי ואיכותי המסביר בצורה פשוטה וברורה אילו שירותים נותן המשרד.

– מערכת ניהול לקוחות בסיסית – CRM לטובת ניהול הלידים.

– משרד פרסום מצויין שמקבל את המפתחות לכל השיווק של המשרד עורכי דין ובונה עבור הלקוח

את הקריאטיב , הנראות באתר , את הקופי ואת הסרטונים.

תוצאות השיטה של טומהוק

– יותר סגירות לאורך החודש , יותר הכנסות.

– הלידים מגיעים יותר מבושלים לסגירה. 

– צמצום בכמות השיחות שלא תורמות דבר.

– שביעות רצון העובדים במשרד עולה

השירותים שלנו לעורכי דין

טומהוק שיווק – הינו משרד פרסום וותיק עם רזומה מפואר של עשרות לקוחות פעילים.

במסגרת פעילויות השיווק הענפות של המשרד אנחנו מספקים את מגוון השירותים הבאים:

1. ייעוץ אסטרטגי למשרד על מנת לבנות אוטוריטה בתחום . נניח עורך דין הנדל"ן של ישראל. 

2. עיצוב , בנייה , כתיבה של אתר חדש או שיפור אחוזי ההמרה באתר קיים (וורדפרס או WIX)

3. הפקת קריאטיב לפרסומות : באנרים לרשתות חברתיות , סרטוני תדמית ומכירה.

4. מעבר דיגיטלי מלא של כל הפעילות מעבודה עם אקסל וניירות למערכות חכמות של CRM

5. אוטומציה ללקוחות בכל שלב של ההתקשרות מול הלקוחות.

6. קידום אורגני כדי להגיע לתוצאות הכי גבוהות בגוגל.

7 . הפקת סרטוני יוטיוב או טיקטוק לפי האסטרטגיה הפרסומית של המשרד.

למי זה מתאים?

1. משרדי עורכין דין בכל התחומים (נזיקין, תחבורה, חדלות פרעון, פלילי, רשלנות רפואית, אזרחי, משפט בינ"ל ועוד) אשר רוצים להתקדם ולגדול מעבר ליכולות של פרסום מפה לאוזן ומבינים שהשיווק הדיגיטלי הוא הכלי החזק ביותר לעשות זאת.

2. משרד עורכי דין שמוכן לפרסם בכל הפלטפורמות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלו.

3. משרד עורכי דין שמוכן להשקיע זמן וכסף על מנת לבנות מותג מצליח , או אוטוריטה בתחום. 

4. משרד עורכי דין שהוא בעל מספר עובדים ולא רק איש אחד שהוא גם הבעלים וגם השירות וגם המכירות.

5. הכי חשוב משרד עורכי דין שמבין מה זה לעבוד מול פרטנר עיסקי שיכול לקחת אותו , ביחד , בעבודה משותפת, קשה וסזיפית עד לשמיים.

עורכי הדין שעובדים איתנו

1. עורך דין איתי מנדספורט: מומחה ארצי ליפויי כוח מתמשך

השירות : יעוץ פרסומי, פרסום ברשתות חברתיות ובניית המותג.

איתי עורך דין- מרובע סופי

סרטון תדמיתי ליוטיוב , פייסבוק ואינסטגרם

להשארת פרטים לעו"ד מנדספורט - יפוי כוח מתמשך
מלאו את הפרטים הבאים:

2. עורך דין רונית ויצמן- עורכת דין בכירה לדיני משפחה, מגשרת ונוטריון

השירות : יעוץ פרסומי ובניית המותג.

להשארת פרטים לעו"ד רונית וייצמן- דיני משפחה
אנא מלאו את הפרטים הבאים:

3. עורך דין אפריים קיזל- עורך דין נדל"ן בכיר ונוטריון

השירות : יעוץ פרסומי

צדק

להשארת פרטים לעו"ד אפריים קיזל
אנא מלאו את הפרטים הבאים: