אחת הבעיות הכי קשות בשיווק היא האטרביושן. או בעברית ייחוס מקור התנועה שהביא להמרה.
יש המון מודלים שונים לייחוס מקור התנועה שגרם להמרה כמו הקליק אחרון , הקליק ראשון של הגולש, חלוקה שווה בין המקורות תנועה ועוד ועוד אבל היום נרצה לדבר דווקא על האפשרויות שנותנת לנו ווקמרס כפלטפורמה של ניהול קמפיייני שופינג באתרי איקומרס.
מה חדש בווקומרס WOCOMMERCE ?
תשמחו לדעת שבעדכון האחרון של תוסף ווקמרס בוורדפרס גרסה 2.5.4 ניתן בצורה ברירת המחדל מקור התנועה שהוביל להמרה (ייחוס של קליק אחרון) דבר שמקל קצת על המשווקים להבין את התוצאות של מהלכי הפרסום שלהם.
הנה תצלום מסך להמחשה:
מה אם רוצים לקבל עוד פרמטרים של זיהוי שם הקמפיין והמודעה?
אפשרי בעזרת תוסף נוסף.
בוורדפרס , תמיד שיש דרישה מטעם הקהילה לפיתוח של תוסף להקל על שיווק או מידע , בחיפוש מהיר תוכלו למצוא תוסף אמין שכבר עושה זאת.
אז אנחנו ממליצים עלUTM GRABBER שבאמת הוכיחה את עצמה בפשטות ובתוצאה הסופית.
אם אתם עובדים מסודר בקמפיינים בפייסבוק ומוסיפים UTM פרמטר לכל URL אליו אתם שולחים את הגולששים , התוסף שלהם יצליח לשמור את הפרמטרים שלכם ולהציג אותם..
בגרסה החינמית יש 5 פרמטרים לתצוגה , שלדעתי זה מספיק לרוב המשתמשים .
בגרסה בתשלום יש אפשרויות בלתי מוגבלות.
ההמלצה שלנו להוריד את התוסף ולנסות את הגרסה החינמית תחילה וכמובן שיש גם 14 יום להתנסות ללא תשלום
ומכאן להחליט האם שווה לכם לשדרג.
יתרונות נוספים לתוסף של UTB GABBER
1. לא מפריע לאתר. קל מאוד מבחינת קוד.
2. עובד עם כל טופס באתר בגרסה בתשלום
3. יודע להחזיר את מקור התנועה למי שעובד עם CAPI.
4. מזהה ומבדיל בין תנועה אורגנית לתנועה של דיירקט לאתר.
5. מאפשרת לשמור את ה- GA USER ID
למעבר לפוסט : הטמעת איקומרס בגוגל אנליטקס 4
תגובות: