fbpx

שיווק דיגיטלי פורץ גבולות
ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות

טיק-טוק, סנאפצ’אט, פייסבוק, לינקדאין, אינסטוש, whatsapp, יוטיוב, WeChat ,QQ,
Tumblr ,QzoPinterest ,Reddit ,Telegram ,Line

כל אלו הן רשתות חברתיות בולטות עם מעל 200 מיליון יוזרים רשומים.

ובכמה מהם אתם היום נמצאים?

כן להיות ברשתות חברתיות זה MUST. מותג B2C שאין לו נוכחות דיגיטלית חזקה ברשתות הברתיות הוא שקול לילד יתום בפנימייה זרה ללא חברים. עד כדי כך.

 

אם יש משהו שכולנו הבנו די מהר זה שבעולם שבו הריאלטי מזמן פרץ את גבולות המסך, היום המסר קצת פחות חשוב אלא יותר איך מועבר המסר ואיך נראית העטיפה החיצונית. ואם בשיווק עסקינן אז המותג שלך צריך לדעת לתקשר נכון ובעיקר לבלוט ברשתות החברתיות.

אם פעם כולם היו דבוקים לטלוויזיה בעידן של מעט ערוצים, היום כולם ברשתות החברתיות עם ממוצע גלישה של שעתיים-שלוש לגולש מעל גיל 18. כמובן שככל שיורדים בגיל , הממוצע של השימוש רק עולה.

התכנים ברשתות החברתיות הם רבים ומגוונים. יש אנשים שצורכים אקטואליה ופוליטיקה ויש כאלה שעוקבים אחריי מותגים. כל קהל מוצא את הנישה שלו בתוך הפלטפורמה והוא נחשף לקהלים שונים שדומים לו בצרכים.  כל פלטפורמה שונה במהותה מרעותה אבל כולן מאמצות אחת מהשנייה את הפ'יצרים הכי פופלאריים – ראו איך הרעיון של ה- Story קיים היום בכל מקום.

החוכמה בעולם בו “הכל אפשרי” עם מלא אפשרויות שונות (כמו האם כדאי פרסום בפייסבוק או פרסום עדיף לנו לפרסם בטיק טוק) היא לשמור על פוקוס ולבנות אסטרטגיה דיגיטלית שלמה שבה החשיפה תהיה גם גבוהה וגם יעילה. הכל צריך להמדד במושגים של החזר על השקעה וניהול הזדמנויות-סיכונים.

אז מה נכון יותר עבור המותג שלכם? האם פרסום בוידיאו או פרסום במודעות קרוסלה?
האם להופיע באינסטגרם ובפייסבוק יחדיו או רק באחד מהם תראו תוצאות מצויינות? מתי יורדות באופן מסורתי העלויות בפייסבוק ומתי יש לעבור לטיק-טוק לדוגמא.

לאחר פרסום במעל 5,000,000 דולר לעסקים שונים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות, פיתחנו בטומהוק שיטות עבודה מוכחות ליצירת ההחזר השקעה גבוה במיוחד. אין חכם כבעל ניסיון. הניסיון הזה יכול לחסוך לך כמה אלפי שקלים כל שנה.

צרו איתנו קשר בהקדם ואולי גם אתם תופתעו לגלות כמו במבוקו כמה פרסום יכול להיות יעיל עבורכם.