fbpx

שיווק דיגיטלי חכם
בעזרת דאטה

כל אחד בעולם הוא שונה ומיוחד. אין 2 אנשים זהים לחלוטין. ככה הם גם הלקוחות של העסק שלך. לכל אחד מהם יש רצונות שונים, צרכים מתחלפים, דרך קבלת החלטות ייחודית ומאפיינים דמוגרפיים שונים.

אבל מה הקשרים בין כל הלקוחות הפוטנציאלים שלך או אלו שכבר השגת?
איך בעזרת ניתוח דפוסי התנהגות וטעמים אישיים
תוכל להגיע לעוד ועוד לקוחות נוספים?

אנליטקס דוגמא

ברוכים הבאים לעולם החדש. שיווק מבוסס דאטה

אספקט נוסף ששיווק חכם בעזרת דאטה מתרכז בו הוא הבנת מכלול הפעולות של הגולש באתר.
מהם האיוונטים המעידים על פעולה עתידית רצויה? האם הלקוח שבע רצון ממה שהוא נחשף
באתר והאם הוא ישלים רכישה בעתיד?

כן ככה עולם השיווק של היום מתנהל.
בניית מיקרו סגמנטיים משותפים לפרטים בקהילה והתאמת המסר השיווקי ל”פרסונות השונות”. כלומר חיפוש דקדקני אחר פרטים רבים ככל האפשר שיש להם מרכיבי זהות כמעט תואמים. הנחת העבודה היא אם המותג שלי נותן ערך גבוהה ללקוח א’, הוא רוכש את המותג שלי, ארצה למצוא פרטים זהים ככל האפשר לא’ שאתן להם את אותו ערך גבוה.

שיווק חכם בעזרת דאטה יוצא מנקודת הנחה פשוטה שהכל מדיד בשיווק דיגיטלי ולא נרצה לקבל החלטות הרות גורל על בסיס תחושת בטן או השערה. ברבות השנים נוצרו אלפי כלי מדידה שונים למדידת הפעילות באתר ואליהם הצטרפו עשרות כלי תצוגה ויזואליים למנהלים ומקבלי החלטות.

שיווק דיגיטלי חכם בעזרת דאטה

במסגרת עבודתינו לשיפור התוצאות נתמקד באזורים הבאים:

01

בניית נכסים דיגיטליים ממירים

מעקב בכלי המרה מיוחדים על מנת לשפר כל פרט בדפי הנחיתה והאתר השיווקי.

02

קהלי יעד

ניתוח מדויק של קהל היעד במרחב התקשורתי כולל התייחסות למתחרים ויתרונות.

03

משפך המרות ואוטומציה

נעקב צעד אחר צעד על התקדמות הלקוח במשפך השיווקי עד להמרה מלאה. מעקב אחר ההתנהגות בפלטפורמות פרסום שונות ומכשירים רבים.

04

תכנון תקציבי ופעילות ארוכת טווח

עבודה עם מודלי של (Lifetime Value) LTV והחזר השקעה.

שיווק חכם מבוסס דאטה - מה זה באמת?

בעבר, מנהלי השיווק לא יכלו לבסס את האסטרטגיה השיווקית בהסתמך על נתונים מוצקים. כיום, בעידן הביג דאטה (Big Data) עולם השיווק הדיגיטלי בעיצומו של מהפך. אנו בטומהוק – שיווק דיגיטלי מבצעים מחקר מעמיק, מחקר המסתמך על נתונים וידיעה של מה הלקוחות שלך מחפשים

על ידי איסוף דאטה מדוייקת, אנו יוצרים קמפיינים במגוון פלטפורמות ומתאימים את הקמפיין ללקוח באותה פלטפורמה. במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך יכול להופיע בטיקטוק, לינקדאין, פייסבוק או כל רשת חברתית נוספת, אותו לקוח גם נוכח במנועי החיפוש ובראשם גוגל ובמקומות נוספים כגון אתרי חדשות גדולים ועוד.

רוצים להגיע לכלל לקוחותיכם? דברו איתנו לבניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חכמה ומבוססת על נתונים!