fbpx

קידום ממומן בגוגל
לידים איכותיים כאן ועכשיו

Google ממומן
Search Bar

פרסום ממומן בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר זו אומנות המזכירה קצת רכיבה על אופניים. כן, כמעט כל ילד יכול לרכב על אופניים אך מעטים יהפכו זאת בבוא הימים למקצוע ויתחרו בטובים ביותר. נניח בטור דה פראנס.

כזו היא גם פלטפורמת הפרסום גוגל אדס (בעבר Google adwords) של גוגל. מכונת פרסום משומנת, קלה מאוד להפעלה, המתאימה כמעט לכל סוגי בעלי העסקים וזה למעשה היתרון הגדול שלה. כמו בקרב רוכבי האופניים המקצוענים, כך גם בפרסום ממוקד ויעיל יש הבדלי איכויות ניכרים בין מפרסמים.

ההבדלים בתוצאות הסופיות יכולים בהמשך לאותה אנלוגיה שלנו להתבטא במספר אספקטים קריטיים:

1. מחקר

להכיר את הסביבה התחרותית ככף ידך. אין הפתעות בדרך.

2. מיומנות

לדעת להתאים את סוג האובייקט של קמפיין ליעד שרוצים להשיג.

3. שיפורים טכנולוגיים

השגת תוצאות טובות יותר בפחות משאבים על ידי שיפור היכולות.

4. אימונים בלתי פוסקים

עריכת ניסיונות רבים (“טסטים“) בצורה מבוקרת ומתודולוגית לשיפור התוצאה.

5. בניית אסטרטגיה והבלטת היתרון היחסי שלך

לדעת מתי לתקוף חזק, מתי להעלות נוכחות דיגיטלית ומתי לשמור כוחות ולחכות לפריצה.

6. עבודה מול זמנים וייעדים

אופטימיזציה מלאה למדד העיקרי שלך.

7. אסקלסציה

עמידה באתגרים גדולים יותר כל פעם. שבירת שיאים.

איך גוגל מדרג את המודעות?

דירוג Google Ads נקבע על פי דירוג המודעה של המודעה, אשר מחושב באמצעות שילוב של הצעת מחיר מקסימלית וציון איכות. הצעת המחיר המקסימלית היא הסכום הגבוה ביותר שמפרסם מוכן לשלם עבור קליק על המודעה שלו, בעוד שציון האיכות הוא מדד למידת הרלוונטיות והשימושיות של מודעה למשתמש.

איך הדירוג מחושב?

הנוסחה לחישוב דירוג המודעה היא: דירוג מודעה = הצעת מחיר מקסימלית x ציון איכות.

ציון האיכות נקבע על ידי מגוון גורמים כולל הרלוונטיות והאיכות של הטקסט של המודעה, מילות המפתח, דף הנחיתה והביצועים ההיסטוריים. מפרסמים עם ציוני איכות גבוהים יותר עשויים לדרג גבוה יותר מאשר מתחרים שמציעים יותר לכל קליק, מכיוון שהמודעות שלהם נתפסות כרלוונטיות ושימושיות יותר למשתמשים.

דירוג המודעה קובע את מיקום המודעה בדף תוצאות החיפוש, וכן כמה המפרסם ישלם עבור קליק אם המודעה שלו תילחץ. המפרסם עם דירוג המודעה הגבוה ביותר יופיע בראש תוצאות החיפוש, וישלם מספיק כדי לנצח את דירוג המודעה של המפרסם מתחתיהן.

חשוב לציין שגוגל לוקחת בחשבון גם גורמים נוספים כמו פורמט מודעה ותוספי מודעה בעת קביעת מיקום המודעה, בנוסף לדירוג המודעה. בנוסף, גוגל משתמשת במערכת מכירות פומביות כדי לקבוע אילו מודעות יופיעו בדף תוצאות החיפוש, כך שגם אם למפרסם יש דירוג מודעה גבוה, ייתכן שהן לא תמיד יופיעו בראש הדף אם למפרסמים אחרים יש מודעות רלוונטיות או שימושיות יותר.

איך לבחור מומחה לפרסום בגוגל אדס

זו היא אכן שאלת השאלות של כל בית עסק שמפרסם ברשת. אז לפני שנפנה אותכם למאמר מקיף בנושא בבלוג שלנו , ננסה לתת לכם כמה כלי אצבע לבחירה מושכלת.

1. סינון מהיר:

סננו  החוצה מתוך הרשימה האינסופית של משרדי הפרסום/ סוכנות פרסום , את המשרדים שהם לא שותפי פרסום של גוגל (פרטנר או פרמייר). אלו הם מפרסמים שלא עמדו במבחני ההסמכה של גוגל וכנראה ברמה מקצועית נמוכה יותר.

2. רשימת לקוחות

עיברו על הרשימה של הלקוחות שלהם בהווה ובעבר. האם ברשימה זו ישנם מותגים שאתם מזהים? אם כן כמה? אם לא, מה הסבירות שמדובר במקצוען אמיתי ללא רזומה עשיר?

3. שקיפות ומקצוענות

האם הסוכנות המקצועית מפרסמת מקרי מבחן או דוגמאות למסעות פרסום שהיא ערכה? 

כנראה שזו סוכנות מקצועית העובדת בצורה שיטתית ומסוגלת לשחזר הצלחות גם בלקוחות עתידיים.

4. המלצות, המלצות, המלצות 

 האם יש חוות דעת על המומחה בגוגל? מה הציון הכולל?

האם יש ממליצים באתר? מיהם ומה התפקיד שלהם בארגון?

5. תוכן עשיר

 האם האתר שלהם הינו אתר איכותי ומקיף בתחום?

האם אפשר ללמוד משהו מהבלוג שלהם כבר היום?

רוצים שיחת ייעוץ מקצועי בחינם?

השאירו פרטים ונדבר שיווק תאכלס.

לסיכום:  שאלת השאלות היא אחת "איך לבחור את האיש הנכון" לפרסום בגוגל שיהיה יותר ממפרסם אלא שותף עיסקי שבאמת איכפת לו. 

אפשר להציע לכך עשרות תשובות ושיטות כאלו ואחרות אבל בסוף הכי חשוב שתהיה כימיה והתאמה מלאה בין בעל העסק לזרוע המבצעת בשיווק.  

 

מחכים לכם לשיחה על קפה. חינם, ללא התחייבות.