ב-29 במרץ השנה , פרסם Alejandro Borgia , דירקטור במחלקת המוצר של גוגל אדס את ההשקה של כלי שקיפות המודעות בגוגל חיפוש , רשת התוכן ו- Youtube. על הכלי עבדו המהנדסים מעל 5 שנים לתת לכם המפרסמים תוצאות מהירות ונוחות להשוואה.
מה הבשורה המשמחת שמביא כלי שקיפות המודעות בגוגל?
אחת הבשורות המרגשות שיש בגוגל אדס היא ההשקה של מרכז המודעות של גוגל – ads transparency center.
זוהי השלמה מאוד חשובה שנוספה למפרסמים כפי שהייתה קיימת כבר שנים- אחדות בפייסבוק והיא עוזרת מאוד למשווקים לראות מה עושים המתחרים.
תגובות: