fbpx

בלוג

ב-29 במרץ השנה , פרסם Alejandro Borgia  , דירקטור במחלקת המוצר של גוגל אדס את ההשקה של כלי שקיפות המודעות בגוגל חיפוש , רשת התוכן ו- Youtube. על הכלי עבדו המהנדסים מעל 5 שנים לתת לכם המפרסמים תוצאות מהירות ונוחות להשוואה.

מה הבשורה המשמחת שמביא כלי שקיפות המודעות בגוגל?

אחת הבשורות המרגשות שיש בגוגל אדס היא ההשקה של מרכז המודעות של גוגל – ads transparency center.

זוהי השלמה מאוד חשובה שנוספה למפרסמים כפי שהייתה קיימת כבר שנים- אחדות בפייסבוק והיא עוזרת מאוד למשווקים לראות מה עושים המתחרים.

לכניסה לכלי לחצו על הלינק : מרכז השקיפות של המודעות

מה ניתן לראות בעזרת הכלי?

– המודעות שהריצו המתחרים בתחום מסוים לפי שם המתחרה או האתר שלו.

-המודעות שרצו באזור גיאוגרפי מסוים.

-התאריך האחרון שרצו המודעות של המתחרה ומה הפורמט של המודעה.

הנה מספר דוגמאות

רצינו לעשות מחקר מתחרים על תחום חדרי הכושר. 

אז עשינו מחקר על רשת הולמס פלייס – כתבנו הולמס פלייס אינטרנשיונל וקיבלנו את המודעות שלהם:

דוגמא מתחום אחר (מערכות חכמות למניעת תאונות) בחו"ל

בעזרת הכלי של CHAT GPT מצאנו מספר מתחרים ישירים : seeing machines, lytx , smartdrive systems ואז חיפשנו לראות את המודעות שלהם בעולם:


תגובות: