fbpx

בלוג

בעלי עסקים רבים , קורעים תחת הנטל של הוצאות הפרסום בגוגל וזה הגיוני. זה לא תמיד כל כך זול ואף יכול להיות אחת ההוצאות הכי יקרות של העסק.

לכן החלטנו לרכז לכם מספר עצות מפתח לשליטה מקסימלית בהוצאות וקבלת החזר השקעה אופטימלי.

1. קבע יעד פרסומי – GOAL – מתאים לעסק שלך.

 לפני שתתחיל במסע הפרסום שלך, הגדר את היעד שלך. האם אתה רוצה להגדיל את התנועה לאתר, לייצר לידים או להגביר את המכירות? יעד ברור יעזור לך ליצור מודעות יעילות יותר ולמדוד את הצלחתך. בצמוד לאותו יעד, צור מדד המרה מתאים ועקוב אחר ההמרות באתר/בדף הנחיתה בצורה המדויקת ביותר. 

כלל ברזל – בחרו מדדי המרה שקורים לפחות 30-50 פעם בחודש כדי שתוכלו לקבל מהר נתונים לבצע שיפורים בקמפיין.

2. בחירה נכונה של מילות מפתח

בחרו במילות מפתח עם ביצועים גבוהים ונפח חיפושים מעל 200 בחודש. השתמש בכלי מתכנן מילות המפתח כדי לזהות מילות מפתח בעלות ביצועים גבוהים, והתאם את הצעות המחיר שלך בהתאם. אנחנו תמיד ממליצים להתחיל במילים עם צורת התאמה מדויקת ואז להרחיב את הלונג טייטל על ידי התאמות נוספות כמו התאמה לביטוי או התאמה רחבה.

3. כתיבה שכנועית

קופי וכתיבת מודעות משכנעות יכולים להיות מפתח לשיפור תוצאות דרסטי. ההבדלים יכולים להיות של עשרות אחוזים בין כתיבה שיווקית כושלת לקופי מדויק ומשכנע. 

בידקו את עצמכם אל מול התעשייה – בכמה מן ההצעות הפרסומיות אתם מנצחים?

4. בצעו טסטים על המודעות

בדקו פורמטים שונים של מודעות – Google Ads מציעה מגוון פורמטים של מודעות, כולל מודעות טקסט, מודעות תמונה ומודעות וידאו. יכול להיות מאוד שהקהל האידיאלי שלכם מונע טוב יותר לפעולה ממסר ויזואלי ולא טקסטואלי 

Community Verified icon
 

5. שימוש מושכל במילות שלילה

קליקים מיותרים על מילות לא כשורות לעזק שלכם או לא ממירות , מסתכמים בהוצאות מיותרות  ופגיעה ביעילות הקמפיין. מומלץ לפחות אחת לשבוע לעשות פרויקט של הוספת מילות נגטיב.

6. שימוש בפרסום לפי סוג מכשיר

ברוב האתרים האתר לא ממיר באותה מידה במעבר בין מכשירים. מאוד יתכן שהאתר PC שנבנה ראשוו ממיר באחוז גבוה יותר מאתר המובייל ולכן מומלץ להוריד במוביל את העלות לקליק ולהיפך.

7. שימוש בפרסום לפי שעה ומקום

יש שירותים שיש להם ביקוש גדול יותר בשעות הערב לדוגמא מוצרי פנאי כמו כרטיסים להופעות ואילו יש שירותים שכאי להיות באוויר ביום כמו עורך דין. התאימו את העלות לקליק לשירות שלכם.

8. בידים אוטומטיים ולמידת מכונה של גוגל

הצעות מחיר אוטומטיות משתמשות באלגוריתמים של למידת מכונה כדי להתאים את הצעות המחיר שלך בזמן אמת על סמך נתונים היסטוריים. לאורך זמן קמפיינים שמשתמשים בלמידת מכונה יתנו תוצאות טובות יותר מניהול ידני אם יש מספיק איוונטים והמערכת באמת מקבלת סיגנלים. אבל חשוב לזכור שכדאי תמיד להתחיל כל קמפיין חדש בחשבון חדש יחסית בקליקים ידניים ולעבור לאחר תקופה קצרה לאוטומטיים.

9. מעבר על תוצאות הקמפיינים ברמה יומיומית

רק מעקב תדיר על החשבון והקמפיינים מגלה הזדמנויות חדשות לשיפור. אנא קראו את ההצעות של האופטימיזציה של גוגל ובחרו לכם את אלו שישרתו אתכם. 

10. תמיד אפשר עוד להשתפר

הקמפיינים הם דינמיים והם גם מושפעים מגורמים חיצוניים כמו תחרות, עונתיות , טרנדים וכו'. הציבו לכם כל חודש מדד אחד או שניים כמותי וצרו תוכנית טסטים מתאימה לשיפור התוצאותץ

תגובות: