fbpx

בלוג

סיפור מקרה: לקוח שלנו, שמשתמש קבוע ב-מערכת CRM של אוריגמי לניהול כל משימות העסק + ניהול קשרי הלקוחות שלו ביקש מאיתנו בקשה מיוחדת.

הוא רוצה שנייצר עבורו בדשבורד מנהלים , וידג'ט מיוחד שבו הוא יוכל לראות את ההכנסות שלו לאורך כל השנה לפי חודשים.

בנוסף הוא ביקש עוד דוח אחר שמראה את ההכנסות של כל הקורסים הדיגיטליים שלו לפי קורס. 

אז החלטתי לתעד את המשימה שאם גם אתם תרצו ליצור דוחות אוטומטיים.

איך ניגשים לבניית דו"ח חדש באורגימי - תהליך מחשבתי.

על מנת ליצור דו"ח חדש שמעולם לא יצרתם אבל ניתן לביצוע בקלות במערכת אוריגמי אנחנו מציעים את לתכנן על דף נייר את השלבים הבאים:

  1. לחשוב קודם כל על התהליך בסכימה: 
  2. 1.מה הטריגר שלנו? במקרה הזה הטריגר שלנו הוא רכישה של קורס דיגיטלי באתר הלקוח , שהוא אתר וורדפס עם ווקמרס .
  3. 2. איזה פרמטרים נרצה להעביר ולאן?  במקרה שלנו נרצה לשרשר למערכת של אוריגימי את כל הפרטים של הקונה, המשתמש, קרי שם מלא , מייל , מספר טלפון, איזה קורס הוא רכש , מה עלות הקורס , תאריך רכישה.
  4. 3. לאן מעבירים את כל המידע?  כמובן לאורגימי לקטגוריית הלקוחות!! חשוב לזכור להעביר את תאריך הרכישה של הקורס הדיגיטלי לשלב הבא.
  5. 4. איך מתבצעת העברת המידע? העברת המידע מבוצעת באינטגרציה חכמה על ידי MAKE שזו פלטפורמה המקשרת בין אפליקציות שונות בענן.
  1. לאחר שהעברנו את כל המידע לאוריגמי ורואים את הלקוחות של אותו חודש בקטגוריית הלקוחות , כעת נעבור לשלב בניית הדו"ח.

איך בונים גרפים באורגימי?

כאשר רוצים לבנות גרף הכנסות , שזה וידג'ט באורגימי , צריף להציץ קודם כל בממשרק , לראות איך הוא בנוי.

ואז רואים שיש לו 3 חלקים:

1. החלק הראשון הוא בחירת סוג הגרף מכמה אפשרויות : גרף עוגה , גרף עמודות, גרף משפך וכו'

2. בחלק השני צריך לבחור למי הגרף שאנחנו יוצרים יהיה זמין לצפייה.

3. בחלק השלישי – בונים את הדוח , אז במקרה שלנו אנחנו בונים גרף עמודות , שלוקח את ההכנסות מיישות הלקוחות שלנו. כדי להיות מסוגלים לאפשר דוח לפי חודשים , צריך לבחור בשדה סדרה את התאריך הרשמה של הלקוח , ואז לבחור בסכימה של כל ההכנסוצ מהלקוחות , לפי העלות של כל קורס.

והנה לנו התוצאה הסופית של סה"כ לפי חודש שרץ הקמפיינים – נוצר בגרף עמודות על ידי אוריגמי.

תגובות: