fbpx

בלוג

פרסום בגוגל ממומן יכול להיות כלי מצוין גם לבניית נוכחות ברשת ובניית מותג זכיר. הנה לכם מספר טיפים לשימוש באסטרטגיה לבניית מותג.

1. שימוש במודעות ברשת ה- DISPLAY .

השתמשו במודעות לתצוגה כדי להגדיל את החשיפה: מודעות לתצוגה הן דרך מצוינת להגביר את הנראות של המותג שלך ברחבי האינטרנט. האפשרות להציג את המודעות שלך באתרים של מותגים המאפשרים מודעות ADSENSE נותן לך חשיפה ענקית של המותג שלך לאנשים חדשים. הטרגוט הינו מדוייק יחסית ומאפשר להגיע לאנשים בגיל המבוקש, הג'נדר , התנהגות או תחומי העניין הרלוונטיים שהגדרת מבעוד מועד.

אפשר להציג את המודעות שלך בכמה פורמטים שונים כמו תמונה, HTML5 או וידיאו וכל פורמט יכול לשמש למטרה שונה לדוגמא:

מודעות וידאו כדי לספר סיפור STORYTELLING. אתה יכול להשתמש במודעות וידאו כדי להציג את המוצרים או השירותים שלך, להדגיש את הערכים והייעוד של המותג שלך, או פשוט להעביר תחושות. היתרון של מודעות וידיאו הן שהן נצפות כמה וכמה פעמים ולכן זכירות כמו כן הן מאפשרות בגלל אורכן להעביר מסר יותר מתוחכם עם אפשרויות ליצור רגשות כמו הזדהות, כמיהה , ציפייה וכו'.

2. קידום מילים ספציפיות של המותג

השתמש במודעות חיפוש כדי לקדם מילות מפתח ממותגות הכוללות את שם המותג שלך או וריאציות שלו.  לדוגמא נעלי ריצה NIKE או חולצה ספורט נייקי .פרסום זה יכול לעזור להגביר את המודעות למותג ולהבטיח שאנשים מוצאים את המידע הנכון כשהם מחפשים את המותג שלך. 

3. שימוש ברימקטינג

שימוש בשיווק מחדש לאנשים שביקרו כבר באתר שלך או שצפו במוצרים שלך. על ידי רימרקטינג ניתן להשיג מספר דברים : 

א. התאמה אישית של המסר או ההצעה השיווקית ללקוח . 

ב. התמקדות רק באנשים שבאמת מחפשים שירותים כמו שלך מבלי להוציא כסף על גולשים לא רלוונטיים.

4. שימוש בתוספי מודעות

כיום יש מעל ל-10 תוספי מודעות בגוגל אדס שניתן לו להסב חלק מהם לתת עוד אינפורמציה לגולש. מידע כמו אילו שירותים יש בבית העסק או אילו הנחות קיימות כעת שלא היו בעבר הן דרך מצוינת לשמור על זכירות.

5. כלי מדידה של נוכחות המותג

לגוגל יש מספר כלים לבדיקת הזכירות שלך ברשת. אחד מהם הוא הכלי של חלוקה של הקהל ל-2 קבוצות של קבוצת ביקורת וקבוצת טסט ואותה קבוצה נמדדת לפני ואחריי העלאת קמפיינים חדשים כדי לזהות את העלייה בנוכחות המותג לאורך זמן כתלות של הקמפיין.

תגובות: