fbpx

בלוג

Google לעסק שלי או בשפת העם גוגל לעזקים הוא כלי חינמי של חברת גוגל המאפשר לעסקים וארגונים להרשם כעסק ממש כמו שהיה פעם דפי זהב בישראל ומטרתו לספק מידע על העסק, דרכי התקשרות , שירותים שהוא מספק ועוד. הישות של גוגל לעסק שלי משמשת כציר מרכזי לניהול מידע עסקי בחיפוש ברשת של Google , גוגל מפות ורישומי העסק המקומיים של גוגל.

מה היתרונות של גוגל לעסק שלי?

הנה כמה תכונות ויתרונות מרכזיים של Google לעסק שלי:

1. הפרסום בגוגל לעסק שלי הוא לגמרי בחינם והוא מתעדף עסקים איכותיים לפי ראות גוגל בשילוב של מספר פרמטרים שנלקחים בחשבון באלגוריתם של גוגל מפות. 

2. ניהול רישום עסקי: בעלי עסקים יכולים להקים את הרישום העסקי שלהם בגוגל ולהבטיח שמידע מדויק ועדכני יוצג ללקוחות פוטנציאליים.

 

3. מתן ביקורות על ידי הגולשים ומענה לדירוגים מקוונים: Google לעסק שלי מאפשר לעסקים לעקוב אחר ביקורות ודירוגי לקוחות ולהגיב להם. כך העסק מרוויח מ-2 הכיוונים. גם מקבל משוב אמיתי , לא תלוי מלקוחות שהיו בבית העסק וגם יכול לבנות לעצמו מוניטין ברשת ולהרוויח לקוחות עתידים במידה והוא מקבל דירוג גבוה.

 

4. אנליזה והפקת תובנות: הכלי מספק תובנות וניתוחים חשובים לגבי האופן שבו לקוחות מוצאים את העסק ומקיימים איתו אינטראקציה באונליין. עסקים יכולים להציג נתונים על אילו שירותים אנשים מחפשים, באילו שעות, מידע שחשוב לצרכן וכו'.

 

5. הצגת העסק דרך מדיה עשירה : עסקים יכולים להעלות תמונות וסרטונים כדי להציג את המוצרים, השירותים והנראות של בית העסק. תוכן ויזואלי איכותי יוביל לעוד לקוחות פוטנציאליים.

 

6.  תוכן – עסקים יכולים ליצור פוסטים  של תוכן כדי לשתף עדכונים, מבצעים, חדשות מהעסק או כל מידע חשוב אחר. פוסטים אלו מופיעים לצד פרופיל העסק בחיפוש Google ובמפות.

7. תקשורת  ישירה עם הלקוחות- Google לעסקים מאפשרת תקשורת של  הודעות  לתקשר ישירות עם לקוחות שמוצאים את הרישום שלהם בגוגל. זה מאפשר תקשורת קלה ונוחה בין עסקים ולקוחות חדשים וקבועים.

 

מהם הפרמטרים הקובעים את הדירוג של העסק בגוגל לעסקים?

א. רלוונטיות של המידע :

הרי גוגל שואפת להציג  לכל גולש את התוצאות הרלוונטיות ביותר לשאילתה של משתמש.לכן ההמלצה שלנו היא  כדי לשפר את דירוג העסק שלך, ודא שהמידע העסקי שלך (כגון שם, קטגוריה ותיאור) משקף במדויק את המוצרים, השירותים והתעשייה שאליהם אתה שייך. שימו לב להכניס ביטוי חיפוש בעל נפח גדול כחלק משם ה-גוגל מיי ביזנס!

 

ב. מיקום גיאוגרפי >> אחד מ-3 הפרמטרים הכי חשובים.

 

הקרבה של העסק למיקום המשתמש משחקת תפקיד מאוד משמעותי בדירוג החיפוש המקומי. גוגל שואפת לספק למשתמשים תוצאות שקרובות אליהם גיאוגרפית כי הסיכוי שהגולש יתייחס אליהם כתשובה "טובה" היא תלות למרחק ממנו והיכולת שלו להתנייד. כתובת פיזית קרובה למיקום המשתמש יכולה להשפיע לטובה על דירוג העסק שלך. נסביר זאת אם משה נמצא בעיר גדולה כמו תל אביב והוא מחפש וטרינר , המרפאות הקרובות אליו (עד 1 ק"מ) יקבלו עדיפות על כאלו שמעל 2 ק"מ.

ג. נראות של העסק ברשת + מוניטין שלו.

 

מספר גורמים תורמים לבולטות, ביניהם מספר ואיכות הביקורות, הדירוג הכולל, היקף האזכורים באינטרנט ובולטות אתר האינטרנט של העסק. עסק שרוצה להתקדם ולהיות בולט צריך לעודד ביקורות חיוביות של לקוחותיו, מענה מהיר ללקוחות ונוכחות אורגנית טובה וכל ישפר את הבולטות של העסק שלו.

 

כאשר אומרים ביקורות , אנחנו מדברים קודם על כמויות של ביקורות של 5 כוכבים והממוצע ביחידת זמן. 

יש מקרים רבים שעסק שיש לו ממוצע של 4.8 כוכבים אבל מאות דירוגים של לקוחות ,יעקוף עסק אחר של 5 כוכבים אבל עם מעט חוות דעת. אז המפתח הוא כמות איכותית.

 

ד. שלמות המידע העסקי 


הדיוק והשלמות של המידע העסקי שלך ב-Google לעסק שלי הם קריטיים. ודא ששם העסק שלך, כתובת, מספר טלפון (NAP) ופירוט השירותים של העסק נמצאים בכל הפלטפורמות המקוונות.  בתי עסק רבים מידי לא מעלים את המידע הדרוש לגוגל מיי ביזנס ומפסידים הזדמנויות לדירוג גבוה יותר.

תגובות: