fbpx

בלוג

בתי עסק רבים וטובים , מחפשים להתייעל ולתת שירות טוב יותר לקהל הלקוחות שלהם. הם מביטים ימינה ושמאלה ורואים שישנה מהפכה חדשה של AI ואיתה במקביל מהפכת האוטומציה והם עושים כעת את צעדיהם הראשונים. בפוסט זה נעזור לכם , בכמה דוגמאות פשוטות להרחיב את החשיבה ולתת דוגמאות של איזו שירותי אוטומציה ניתן לתת והפעם נשתמש בדוגמא של אתר קורסים אונליין.

שילוב Make.com בבית ספר מקוון לשפות, כמו בית הספר של וול סטריט , ברליץ או דומיו יכול לשפר משמעותית את היעילות התפעולית ולשפר את חווית הסטודנטים. להלן מספר דרכים בהן ניתן להשיג זאת:

אוטומציות לעסק

1. תהליך הרשמה אוטומטי:

יישום: חבר את טפסי ההרשמה באתר למערכת ניהול הסטודנטים. כאשר סטודנט נרשם, המידע שלו נוסף אוטומטית למסד הנתונים, ונשלח אישור הרשמה במייל.
יתרון: מייעל את תהליך ההרשמה, מפחית טעויות בהזנת נתונים ידנית ומספק אישור מיידי לסטודנטים.

2. אימייל הרשמה  מותאם אישית:

ישום: הגדר תהליכים אוטומטיים השולחים מייל קבלת פנים מותאם אישית לאחר ההרשמה, הכולל פרטי קורס וחומרי היכרות.
יתרון: מעלה את מעורבות הסטודנטים מההתחלה ומוודא שיש להם את כל המידע הנדרש לפני תחילת השיעורים.

3.  תזמון שיעורים ותזכורות:

יישום: שלב את מערכת התזמון עם פלטפורמות תקשורת כדי לשלוח תזכורות על השיעורים באמצעות מייל או SMS.
יתרון: מפחית היעדרויות על ידי שמירה על עדכון הסטודנטים בנוגע ללוח הזמנים שלהם.

4. הגשת מטלות:

יישום: צור תהליכים אוטומטיים שמודיעים למורים על הגשת מטלות ושולחים אישור אוטומטי לסטודנטים.

יתרון: מבטיח מתן משוב בזמן ושומר על הסטודנטים מעודכנים בנוגע להתקדמותם.

 

5. מסירת תעודות סיום:

יישום: עם סיום הקורס, הפוך את יצירת התעודות האישיות ושליחתן לסטודנטים לאוטומטית.

יתרון: מכיר בהישגי הסטודנטים במהירות ומפחית את העומס המנהלי.

 

6. קבלת משוב על הקורס והמדריך:

 

 יישום: לאחר סיום הקורס, שלח סקרים אוטומטיים לאיסוף משוב מהסטודנטים.

יתרון: אוסף תובנות חשובות לשיפור הקורס ומראה מחויבות לחינוך איכותי.

 

7. מכירת קורסי המשך:

 

 יישום: הפוך קמפיינים במייל לאוטומטיים כדי לעדכן את הסטודנטים על קורסים חדשים, מבצעים או אירועים.

יתרון: שומר על מעורבות הסטודנטים ומעדכן אותם לגבי הזדמנויות להמשך הלמידה.

 

תגובות: