fbpx

שלומית לויט מכירת הקורס של עץ החשיבה

תוצאות

שלומית לויט , הגורו של ההוראה המתואמת להקניית מיומנות קריאה וכתיבה לילדים הצליחה להגדיל את כמות המשתתפים בסדנאות הפרונטליות והאינטרנטיות שהיא מעבירה.

200%+

מכירות

420%+

שיפור בעלות הליד

האתגר המקצועי

שיווק בתחום ההוראה אף פעם לא היה תחום שמשווקים דיגיטליים אהבו לעסוק בו. היות וזה תחום בו המפרסמים דלי תקציב וההחזר ההשקעה שם מאוד נמוך. האתגר שלנו היה כפול , היות והיינו צריכים למלא את השורות לסדנת זום שנפתחת כעבור חודש מתחילת הפעילות שלנו.

הגישה המנצחת שלנו

1. התוכן הוא אכן המלך. שמדברים חינוך או אל מורים צריך לדבר בגובה העיניים. הלקוחה שלנו הינה מותג חזק בעולם של ההוראה המתואמת לכל תלמיד הרבה בזכות 18 שנים של פעילות ענפה בהוראה. אנחנו ניסינו למנף את ההילה שיש סביבה והתוכן הייחודי שהיא כתבה לאורך השנים לטובת קצירת הלידים והרשמות לקורסים.

2. התאמה נכונה של קמפיינים בפייסבוק. כאשר קיבלנו את הלקוחה לפעילות של המשרד שלנו , ראינו שהרבה מאוד מהפעילות שהייתה קודם היה פעילות מיתוגית שיוצרת תהודה אך מעשית אינה תורמת לדחיפת לקוחות פוטנציאליים לצריכה של קורסים בתשלום. הדבר הראשון שעשינו הייתה המרה למעקב המרות עם התמקדות בלידים. כל ליד שהתקבל בפייסבוק , קיבל פנייה טלפונית מיידית תוך שעה ועם הזמן הצלחנו לטייב את הלידים בעזרת דפי נחיתה חדשים שממירים טוב יותר.

כמובן שככל שהלידים השתפרו , יכלנו לשפר גם את הטרגוטים שלנו ולשפר את קבוצות המיקוד הדומות ללקוחות הממירים , כך שכל שיפור בקמפיין הניע את השיפור בתוצאות העסקיות.

3. טיפלנו באתר הוורדפרס של הלקוח כבר מהיום הראשון לפעילות. הבנו שיש מספר משפכי תוכן עיקריים שמזרימים לנו המון תנועה אורגנית . הבעיה הייתה שעם השנים האתר נשחק בדירוגים האורגניים בגוגל ורצינו להחזיר אותו ל-4 המקומות הראשונים על מנת לקבל רוח גבית מהקידום האורגנית. 

בעזרת קישורי תוכן נכונים ופעילות on page  לשיפור התגיות , הצלחנו להעלות את המיקומים בביטויים בעלי אלפי חיפושים כמו לוח הכפל וכך להגדיל את הקהילה שעוקבת אחר הלקוחה.

4. שימוש נכון בדף העסקי בפייסבוק. יש מקרים רבים שמגיעים לסוכנות שלנו שלקוח יש מעל 10000 עוקבים בדף העסקי אך החשיפה של הלקוחות הפוטנציאליים לתוכן שלו היא מינימלית. לכן עבדנו במספר מישורים ביחד. טרגוט ממומן של פוסטים ממומנים בעלי חשיפה גבוהה ושיתופים רבים , יחד עם העלאת התוכן החדש לאתר ולמערכת רב מסר שתגדיל את כמות הנרשמים והכניסות לאתר.

5. שיחות יומיומיות עם הבעלים של האתר עד להבנה מלאה של הניואנסים הקטנים בכל הקורסים שהיא מפתחת ומשווקת לקהל. הצלחנו כעבור שבועיים של פעילות להתאים לכל קורס את המסר השיווקי המדויק שיכול לגרום ללקוחות להרשם לסדנה באחוזים מרשימים ביותר. מעל 20% מן הלקוחות שהשאירו לנו פרטים באתר , נרשמו לאחר מכן לסדנה שנתית שעולה מעל 4500 שח ליחיד.

לסיכום , כל לקוח שנותן שירות מעולה עם ערך יכול וצריך להצליח גם באונליין. בשנה האחרונה ראינו שאפשר להעביר המון פעילויות כמו קורסים פרונטליים למערך למידה עשיר בעזרת זום והתלמידים לא מאחרים להירשם. 

 

אנחנו מודים לשלומית לויט, הבעלים של "עץ החשיבה" על הזכות לנהל את הפעילות השיווקית של המותג. אנחנו תמיד אומרים אצלנו במשרד שיש שיתוף פעולה כזה הדוק בין הבעלים של האתר לסוכנות שלנו – ההצלחה היא רק שאלה של זמן.

להמלצות מפי הלקוחה עצמה ניתן לפנות לגברת שלומית לויט – 052-898-5190