fbpx

איך הפך ד"ר גלעד פקטור לוטרינר מס' 1 בהרצליה.

תוצאות

תוך כמה חודשים העמוד העסקי של ד"ר גלעד הכפיל את מספר העוקבים שלו פי 2.5 וכמות הטלפונים לעסק הוכפלה.

250%+

PAGE
FOLLOWERS

186%+

PHONE
CALLS

האתגר המקצועי

הרצליה, עיר המונה כ- 100 אלף איש מדורגת בכל מדד איכות כאחת הערים האטרקטיביות בישראל ולכן מושכת אליה קהל איכותי בעל מעמד כלכלי גבוה.  לכן מצד אחד נותן שירותים לוקאלי יכול להרשות לעצמו לגבות מחירים גבוהים יותר מהממוצע הארצי על אותו שירות אך מצד שני יש תחרות עצומה על כל לקוח.

 

איך ד"ר גלעד פקטור , וטרינר שעבר לפני שנים מועטות מבית דגן , מצליח בשנתיים בלבד , להקים מרפאה וטרינרית חדישה ומשוכללת ולמשוך אליו את מרבית התושבים בהרצליה? על כך בפוסט הבא.

הגישה המנצחת שלנו

נתוני הבסיס היו לא קלים. עלות קליק בגוגל עבור המילים החשובות כמו "וטרינר בהרצליה" הינה באזור ה-8 עד 10 שקלים לקליק והתקציב שלנו היה זעום. אז מה עשינו ?

  1. 1. החלטנו להקים קהילה של לקוחות פוטנציאלים בפייסבוק , אוהבי כלבים/חתולים שניצור עבורה תוכן מקצועי  מקורי שהם יצרכו וישתפו עם חבריהם. התוכן המקצועי שנכתב על ידי הווטרינר היה ברמה גבוהה מאוד ועסק בטיפול בכלבים ובחתולים ובעיקר על טיפים איך לשמור על בריאותם.
  1. 2. יצרנו עבור הלקוח – ערוץ יוטיוב ואליו העלינו סרטונים רבים בו מספר ד"ר גלעד על הטיפ השבועי שלו בנושא בריאותי.
  1. 3. הקפדנו לעבות את האתר במאמרים חדשים אחת לחודש , לא רק לשם קידום אורגני אלא בעיקר לתת עוד ערך ותועלת ללקוחות הקיימים.
     4. הקמנו את גוגל מיי ביזנס – הנוכחות של עסקים מקומיים בגוגל והעלאנו לשם את רוב התוכן שלנו שקיבל           חשיפה אדירה לקהל חדש. בנוסף דאגנו להגדיל את כמות ההמלצות מלקוחות קודמים בצורה אקטיבית ,               דבר שהוביל להגדלת כמות הטלפונים במעל 30 טלפונים בחודש.
 
  1. 5. הבנו, שעסק מקומי בונים בעיקר בסושיאל וקיבלנו החלטה לקדם קודם כל את העמוד העסקי בפייסבוק ורק אח"כ כפעילות משנית את האתר. הקפדנו להעלות אחת לשבוע לפחות ידיעה , מאמר , וידיאו , טיפ , תמונה או כל דבר שאנחנו חושבים שיעניין את קהל הלקוחות שלנו ועודדנו אותם לשתף כל פוסט ולהגיב כמה שאפשר.
  1. 6. התחלנו בפעילות קידום אורגנית , בפייסבוק ומחוצה לו , בהתקשרות עם דפים נוספים בהרצליה שמשתפים בשמחה את התוכן שלנו וכמו כן יצרנו שת"פ עם אינדקס חיות מוביל.
  1. 7. פעם בחצי שנה – עשינו פעולות של שיווק של מבצע חסר תקדים כמו מנוי שנתי לטיפול בכלבים ב- 450 ש"ח או מנוי שנתי יחיד מסוגו לחתולים .
  1. 8.  פעלנו במספר פלטפורמות פרסומיות במקביל על מנת להגדיל חשיפה. היינו גם בגוגל חיפוש, רשת התוכן , פייסבוק , אינסטגרם עד למצב שראו אותנו בכל מקום. מספר הפעמים שבעלי חיות מחמד נחשפו אלינו היה עצום. מעל 20 חשיפות ברמה הדו חודשית של התוכן שלנו לכל לקוח פוטנציאלי יצר ביקוש רב לשירותים של ד"ר גלעד.
  1. 9. הגדלנו כמה שיותר את המעורבות של הגולשים שלנו בדף פייסבוק ובאתר. שאלנו אותם מה היו רוצים לשמוע יותר ואז פרסמנו סרטונים נוספים באותו תחום מבוקש. בנוסף הקפדנו על כל פוסט מבחינת גרפית שיהיה באיכות הגבוהה ביותר. גם אם זה לוקח יותר זמן , החלטנו שאנחנו לא מתפשרים על האיכות.
  2.  
  3. 10. עבדנו בצורה שיטתית עם תוכנות מעקב טלפוניות על כל פלפורמה פרסומית ככה ידענו במדויק מה העלות של הבאת לקוח חדש בפייסבוק , בגוגל ובמאמצים הויראליים שלנו. כל מקור תנועה היה עם מספר טלפון שונה שמעביר את השיחות לקלינקה במספר עוקב.
  1. 11. ו-הכי חשוב, הינו בני אדם , שקודם מקשיבים למצוקות של ההולכים על 4 ולבעליהם ועושים את הטוב ביותר שניתן בכל שעה . בסופו של דבר ההמלצה הכי טובה היא מלקוחות מרוצים .
שיווק חכם בפייסבוק

התוצאה הסופית של מאמצינו לא איחרה להגיע. תוך 4 חודשים הגענו לגידול של 100 טלפונים נוספים חדשים לעסק מעבר לקיים בעלויות מאוד נמוכות שאפשרו לנו להגדיל את השיווק במקביל.

סך המכירות השנתיות עלה במעל 70% מה שאיפשר לנו להמשיך להשקיע בפעילות נוספת כזו בצורה יותר אגרסיבית גם הלאה.

 

לסיכום: גם אם יש לכם עסק לוקאלי או אתם נותנים שירותים שאתם מאמינים שהלקוחות לא יסעו מעל 20 דקות להגיע אליכם, יש לא מעט דרכים לקדם את העסק בדרכים חכמות ומקוריות

צרו איתנו קשר עוד היום – וביחד נמצא דרכים איך למלא גם את היומן שלכם בפגישות עם לקוחות מעוניינים בדיוק בשירות שלכם.

מחפשים משרד פרסום למרפאה וטרינרית? התקשרו לטומהוק.