fbpx

גידול ניכר בכמות הלקוחות של STARTUP

תוצאות

עלייה של פי 2 בכמות הכניסות באורגני לאתר עם התקדמות משמעותית במאות ביטויים רלוונטיים לעסק.

100%+

גיוס לקוחות

30%+

שיפור בטראפיק

האתגר המקצועי

סטארט חדש ומרענן בשם קומבה, וטרינר עד הבית הגיע למשרדנו לאחר שכבר ניהלנו מספר לקוחות דומים בתחום. שוק הווטרינריה הוא שוק מאוד תחרותי כאשר רמת הנאמנות של הלקוח לרופא המטפל היא בין הגבוהות בתחום השירותים. ממש קשה לווטרינר חדש לפרוץ בעיר שיש בה כבר כמה עשרות וטרינרים ותיקים. לכן האתגר הוא כפול . גם לספר ולחנך את השוק על מהפכה בתחום השירות הוטרינרי , בו אפשר לקבל את רוב השירותים בסלון הבית וגם זה תחום שמאוד קשה להרוויח בו לבעלי המקצוע והרבה מאוד וטרינרים מתקשים להתפרנס בגלל ההוצאות של אחזקת מרפאה.

הגישה המנצחת שלנו

1. יצירת בידול עסקי בין קומבה לשאר המרפאות והקליניקות המסורתיות. קומבה מביאה לשוק משהו חדש ומרענן שפחות נפוץ במחוזותינו . זהו טיפול וטרינרי עד הבית ויש לו יתרונות רבים מטיפול בקליניקה. המטרה שלנו הייתה להבליט זאת.


2. קידום אורגני איכותי על ידי מחקר מילים מעמיק וקביעת מילים אסטרטגיות לקידום אורגני בעל נפח חיפושים רב. אנחנו אספנו את כל הביטויים שמראים את היתרונות שלנו כמו וטרינר נייד , וטרינר עד הבית וכל המילים של סביב חיסונים שגם אותם קל יותר לתת בסביבה ביתית.

גידול בקידום אורגני

לסיכום במקומות שהפרסום הממומן הוא יקר ומאוד תחרותי , יש לשקול אסטרטגיות נוספות להגדלת העסק. אחת מהן היא עבודה מרוכזת של כמה חודשים בקידום אורגני שבצידה רווחים ענקיים לאתר בטווח הבינוני והארוך.

 

אנחנו מודים לאיתי מנדספורט, הבעלים של "מפתח לרכב תל אביב" על הזכות לנהל את הפעילות השיווקית של המותג. אצלנו במשרד תמיד אומרים  שיש שיתוף פעולה כזה הדוק בין הבעלים של האתר לסוכנות שלנו – ההצלחה היא רק שאלה של זמן.