1. יצירת בידול עסקי בין קומבה לשאר המרפאות והקליניקות המסורתיות. קומבה מביאה לשוק משהו חדש ומרענן שפחות נפוץ במחוזותינו . זהו טיפול וטרינרי עד הבית ויש לו יתרונות רבים מטיפול בקליניקה. המטרה שלנו הייתה להבליט זאת.
2. קידום אורגני איכותי על ידי מחקר מילים מעמיק וקביעת מילים אסטרטגיות לקידום אורגני בעל נפח חיפושים רב. אנחנו אספנו את כל הביטויים שמראים את היתרונות שלנו כמו וטרינר נייד , וטרינר עד הבית וכל המילים של סביב חיסונים שגם אותם קל יותר לתת בסביבה ביתית.