תוצאות
גיוס מהיר תוך שבועיים של 60 נרשמים לקייטנת קייץ כאשר הפרסום התחיל רק לקראת חודש יולי (באיחור ניכר).
62
PAID
Customers
35%-
CPA
האתגר המקצועי
הקיץ הישראלי ובו חופשת הקיץ הארוכה הינו אחת הסיבות המרכזיות להורים לחפש פעילויות לילדים בקייץ בזמן שהם עובדים. התחרות על כיסם של ההורים ולב הילדים היא מטורפת בשלל קייטנות/פעילויות של מתנ"סים או עיריות.
בתוך כל הרעש הזה , מפעילה סטודיו במה , כבר מספר שנים קייטנת משחק ואומנויות הבמה לילדים, כאשר החיסרון הבולט של הקייטנה היא שעות הפעילות שהן מ- 09:00- 13:00 כלומר היא רק חצי יום.
איל הצלחנו לגייס תוך שבועיים מעל 60 ילדים שכל אחד שילם 1250 ש"ח?
הגישה המנצחת שלנו
מותג לא בונים ביום אחד. כלומר צריך לנצל את הפעילות שעשינו כל השנה לבניית המותג "סטודיו במה" כדי לקצור את הפירות בקייטנות בקייץ.
רקע קצר : סטודיו במה היא עמותה לקידום אומניות הבמה והיא מפעילה חוגי משחק לילדים ב- 9 סניפים שונים בארץ.
באסטרטגיה הפרסומית שלנו מיקדנו את הפרסום בפייסבוק סביב הילדים בגילאים השונים כאשר המודעות שלנו דיברו בעיקר על היתרונות של עמידה מול קהל והעלאת ביטחון עצמי כאשר פנינו אל הההורים של הילדים ומנגד בפנייה אל הילדים התמקדנו בשפע הפעילויות ובכיתות האומן עם גיבורי ילדות שהם מכירים מהטלוויזיה.
אלמנט של מענה מהיר ושירות לקוחות סביב השעון.
ברישום לקייטנות יש חשיבות עליונה להיות שם למתן תשובות לשאלות של ההורים טרם קבלת ההחלטה הסופית.
לכן במקום הקמפיינים הרגילים שלנו לאתר לקבלת מידע ואז ליצור קשר, רצינו לקצר את הפאנל ואת זמן ההתלבטות על ידי קמפיין וואטסאפ ישיר לטלמרקטינג של הסטודיו ומענה מהיר בפייסבוק העיסקי לכל שאלה תוך שעה.
מחיר הוא מעולם לא הפקטור המרכזי
בתחרות על לב הצרכן , מעולם לא מומלץ להוריד מחירים ולהתחרות על המחיר הכי נמוך. זה מוריד את ערך המותג ויוצר תחרות על מחיר בו כולם מפסידים.
מה שחשוב היה בעיקר להורים לפי ניתוח השאלות שהתקבלו במוקד המכירות זה לקבל חוויה של פעם בחיים לכל ילד שהוא מצליח להגשים חלום והוא משתתף בהצגה או הפקה מוזיקלית.
אז מה נעשה בפועל?
1. יצרנו 4-5 וריאציות שונות של מודעות תמונה בהן הרחבנו את התועלות המתקבלות בסדנא.
2. כל המסרים שנכתבו היו סביב העצמה , בניית חוסן נפשי ויכולת עמידה מול קהל שהן תכונות חובה בהצלחה של כל ילד בעולם של הגדולים.
3. שימוש חכם בשליחת וואטספים באינטרוולים של זמן בעזרת תוכנה לשיווק בוואטסאפ – ישירות למתעניינים על מנת לסגור עסקה.
4. שיתוף פוסטים של משתתפים בהצגות קודמות שחוו את האקסטזה והאדרנלין של הופעה מול קהל יצר לנו עשרות שיתופים של הפוסטים על ידי הגולשים ומשפחותיהם , דבר שעזר לחשיפה האורגנית בפייסבוק.