תוצאות
תוך כמה חודשים הפכה המרפאה הווטרינרית של VETS4life למרפאה הגדולה ביותר בהרצליה והסביבה.
250%+
PAGE
FOLLOWERS
186%+
PHONE
CALLS
האתגר המקצועי
הרצליה, עיר המונה כ- 100 אלף איש מדורגת בכל מדד איכות כאחת הערים האטרקטיביות בישראל ולכן מושכת אליה קהל איכותי בעל מעמד כלכלי גבוה. לכן מצד אחד נותן שירותים לוקאלי יכול להרשות לעצמו לגבות מחירים גבוהים יותר מהממוצע הארצי על אותו שירות אך מצד שני יש תחרות עצומה על כל לקוח.
הגישה המנצחת שלנו
נתוני הבסיס היו לא קלים. עלות קליק בגוגל עבור המילים החשובות כמו "וטרינר בהרצליה" הינה באזור ה-8 עד 10 שקלים לקליק והתקציב שלנו היה זעום. אז מה עשינו?
1. החלטנו להשקיע זמן ומרץ על מנת להגדיל ככל הניתן את העמוד העיסקי בפייסבוק ואת המעורבות שלו. האסטרטגיה אמרה שככל שנהיה יותר זכירים וויראליים לאוכלוסיית בעלי חיות המחמד , ברגע שהם יצטרכו את השירות של מרפאה וטרינרית בהרצליה , הם יעדיפו אותנו.
2. הקפדנו לא לשים את כל הביצים בסל אחד ולהשקיע בכמה ערוצים במקביל. פרט לפייסבוק ואינסטגרם פעלנו בעולמות האורגני בגוגל ומודעות ממומנות. מיפינו את המילים המרכזיות שיש להם הכי הרבה חיפושים בגוגל כל חודש ואז התחלנו לטפס במהירות בכל המילים לשלישייה הראשונה בגוגל.
3. הקפדנו להעשיר את החוויה של המבקרים באתר ב-2 כתבות שבועיות חדשות על תחומים שבמרבית האתרים לא מקבלים חשיפה. המטרה הייתה להדגיש את המומחיות של המרפאה באולטרסאונד ורפואת עיניים לכלב.
4. ראינו בגוגל מיי ביזנס כמקפצה הכי רצינית למינוף העסק שלנו והקפדנו לתת את השירות הכי טוב שאפשר. המרפאה זכתה בציון מעולה של 4.9 כוכבים מתוך 5 כוכבים והכל הגיע מביקורות אמיתיות ששלחנו בצורה יזומה ללקוחות שזה עתה סיימו טיפול במרפאה.
5. יצרנו סרטון תדמיתי מהמם שקיבל תגובות סופר אוהדות מהלקוחות שלנו. כל פעם שפרסמנו את הסרטון לקהל קר שלא מכיר את המרפאה , קיבלנו פניות חדשות.
לסרטון של ווטרינרים לחיים : לחץ כאן
6. הקפדנו פעמיים בשבוע להיות ויראליים בפייסבוק על ידי פוסטים שקיבלו בוסט מדוייק לקהל המטרה שלנו.
7. עבדנו בצורה שיטתית עם תוכנות מעקב טלפוניות על כל פלפורמה פרסומית ככה ידענו במדויק מה העלות של הבאת לקוח חדש בפייסבוק , בגוגל ובמאמצים הויראליים שלנו. כל מקור תנועה היה עם מספר טלפון שונה שמעביר את השיחות לקלינקה במספר עוקב.
התוצאה הסופית של מאמצינו לא איחרה להגיע. תוך 4 חודשים הגענו לגידול של 100 טלפונים נוספים חדשים לעסק מעבר לקיים בעלויות מאוד נמוכות שאפשרו לנו להגדיל את השיווק במקביל.
סך המכירות השנתיות עלה במעל 30% מה שאיפשר לנו להמשיך להשקיע בפעילות נוספת כזו בצורה יותר אגרסיבית גם הלאה.
לסיכום: גם אם יש לכם עסק לוקאלי או אתם נותנים שירותים שאתם מאמינים שהלקוחות לא יסעו מעל 20 דקות להגיע אליכם, יש לא מעט דרכים לקדם את העסק בדרכים חכמות ומקוריות
צרו איתנו קשר עוד היום – וביחד נמצא דרכים איך למלא גם את היומן שלכם בפגישות עם לקוחות מעוניינים בדיוק בשירות שלכם.
מחפשים משרד פרסום למרפאה הוטרינרית שלכם? התקשרו אלינו.