fbpx

בלוג

מה זה אומר להיות מומחה פרסום בגוגל ומי יכול להתהדר בטייטל הזה? 

מה הקשר בין זה לסוכנות מוכרת של גוגל פרטנר או פרמייר?

איך לבחור מומחה פרסום בגוגל או האם כדאי לעבוד עם סוכנות פרסום?

כל אלה אכן שאלות מצוינות, עליהן נענה בהרחבה בפוסט זה.

מי באמת מומחה בפרסום בגוגל?

אנשים רבים מגדירים את עצמם "מומחה פרסום בגוגל" היות והם מנהלים קמפיינים בפלטפורמה כמה שנים. אבל האומנם הם מקצועני פרסום מטעם גוגל? לא ולא.

על מנת להיות מומחה פרסום מוכר על ידי גוגל עלייך לעבור הסמכות שאלו הם מבחנים מטעם גוגל במספר נושאים : הסמכה בקמפיין חיפוש , וידיאו , שופינג , אפליקציות, דיספליי . כל מבחן בגוגל הוא כיום בעל 50 שאלות שעל מנת לעבור אותו  בהצלחה צריך לקבל ציון מעל 80 נקודות במבחן . 

אפשר לעבור רק את מבחני הבסיס של חיפוש או דיספליי על מנת לעבור את ההכשרה הבסיסית של גוגל , אבל מומחה שהוא מקצוען אמיתי , יעבור את כל ה-5 ההסמכות. 

מה הקשר לסוכנות פרסום פרטנר?

סוכנות פרסום מוכרת , פרטנר של גוגל היא סוכנות שיש בה מספר מומחי גוגל , מקצועני פרסום שעברו את ההסמכות של גוגל. מספר ההסמכות הנדרש הוא פונקציה של מספר העובדים בסוכנות. 

לא כל אחד חייב לעבור את כל ההסמכות כיחיד , אלא הדרישה שיהיו אנשים (או אותו מקצוען) שיעברו את כל המבחנים כקבוצה ורק אז מושלם אחד הקטריונים לסוכנות מוכרת של גוגל.

הקריטריון השני שמבדיל בין סוכנות פרטנר לסתם סוכנות הוא מחזור ניהול של לקוחות של מעל 10K דולר כל חודש למשך רבעון.

הקריטריון השלישי הוא מדד איכות של הקמפיינים המנוהלים , שהוא משתקף בציון הקמפיינים שניתן במדד האופטימיזציה.

האם ההסמכות תקפות לתמיד?

התעודות של מעבר ההסמכות ניתנות לשנה אחת בלבד וניתנות לחידוש כל שנה ללא עלות.

על מנת לעבור את המבחן מומלץ לקרוא שוב את הדרכות של גוגל ב- SKILLS ואז לבצע את המבחן.

מה מקבלים בסוף המבחן?

תעודה עם השם שלך שתוכל להציג באתר או בלינקדאין.

מה היתרונות בעבודה עם מומחה בגוגל?

– מקצוענות ללא פשרות.

– ביטחון שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר.

– קוד קופון שניתן על ידי הסוכנות לפרסום הראשון שלך. יעניק לך הטבה של מאות שקלים.

טומהוק סוכנות פרטנר של גוגל

בסוכנות שלנו , טומהוק שיווק , רואים בהסמכות של גוגל כשכבת הידע הראשונה בפירמידה. מעבר להסמכות והשתלמויות השוטפות , אנחנו מקפידים לבנות עם הלקוחות את מפת הדרכים והיעדים של העסק לשנה הקרובה. 

חשוב מאוד להבין ששיווק ופרסום זה פרויקט שנתי שהוא חלק אינטגרלי מהפעולות של ה- D.N.A של החברה. אין זו פעולה נקודתית של קמפיין בודד.

אחד ההבדלים בין מומחה פרסום בגוגל שהוא מקצוען בכל רמ"ח אבריו לשאר המפרסמים , הוא בבניית השיווק כמכונה רב זרועות עם אסטרטגיה ארוכת טווח שמשלבת בין חשיפה וקצירה, פרפורמנס וברנד. 

פרסום אפקטיבי , חייב לגעת בכל הקהלים בכל שלב של המשפך השיווקי. משלב החשיפה ומתן התועלות הראשוניות ועד לשלב השכנוע ובחירת הפתרון של המותג שלנו. 

לכן גוגל מקפידה במבחנים שלה לצייד את המקצוענים בסל כלים רחב למתן פתרונות שונים לקהלים שונים בכל שלבי המכירה. 

חדשנות זה שם המשחק

פרסום היא אומנות מקסום הזדמנויות. לפעמים המפרסם מנצל לטובתו שטח פרסום בגוגל או פייסבוק ולפעמים ניצול ההזדמנות הוא ביצירת תוכן או ערך שאין למפרסמים אחרים. 

הפרסום בגוגל משתנה כל שנה ,בזכות התפתחות הטכנולוגיה, ניתן להגיע לקהל היעד בדרכים מגוונות יותר. כל שנה הסוכנות שלנו , משתתפת בניסויים חדשניים (בטא) של גוגל ומשפרת את איכות הפרסום. השתתפות זו ניתנת רק למפרסמים גדולים ולחברות פרטנר של גוגל.

רוצים להתחיל לעבוד איתנו?

צרפו אותנו כ-משתמש בחשבון המודעות שלכם בגוגל לפי ההסבר הבא: איך לצרף משתמש לגוגל אדס?

תגובות: