fbpx

בלוג

אמרנו פרסום בטאבולה, אמרנו פרסום נייטיב באתרי תוכן ראשיים ואכן מודעות הנייטיב שמוצגות על ידי מנוע הצעת האפשרויות של טאבולה, מצליח להציג מליוני מודעות ייחודיות לכל גולש ברשת. 

את למידת המכונה של טאבולה לא נוכל לשפר, אך קיימת האפשרות ליצור התאמה טובה יותר בין התוכן המוצג לציפיות הגולשים. כלומר, יש לנו אפשרות לעשות אופטימיזציה באזור המודעה (כותרת + תמונה + תיאור) ולעשות אופטימיזציה בדף הנחיתה, שיתאים לעניין הגולשים ויעמוד בציפיות.

אילו ויז'ואלים אפשר להשתמש במודעות?

המטרה של התמונות במודעה היא ליצור עניין בתוכן הפרסומי, על ידי תמונות בולטות המושכות את העין.

ניתן להעלות 3 סוגי ויז'ואולים:

הראשון הוא מודעות סטטיות של PNG או JPJ.

הסוג השני הן מודעות GIF.

הסוג השלישי של מודעות הן סרטוני וידאו קצרים של עד 10 שניות. אלו נקראים גם MOTION ADS.

מודעות התמונה או הוידאו אמורות לשרת את הגולשים לצבירת ידע או להמשיך אינטראקציה ולכן הרצון שלנו שהן יהיו פחות פרסומיות ויותר חוויה של דיסקברי. פנו פנייה ישירה אל הגולשים. 

הנחייה נוספת של צוות המרקטינג של טאבולה, היא לא לשלב הנחות או הצעות מחיר במודעה. המטרה היא לא למכור ברגע זה, אלא רק ליצור עניין. 

גודל התמונה ודרישות טכניות

1. הדרישה המינימלית מבחינת גודל התמונה היא 1000 פיקסל רוחב על 600 פיקסל גובה. מבחינת יחס גובה מול רוחב היחס המיטבי הוא 16:9 להצגה, אך ניתן לשלב גם תמונות ביחס 1:1 או ביחס 4:3 לטובת הרוחב.

2. הפורמטים המקובלים ביותר הם PNG או JPG, אך אפשר להעלות קבצי BMP  ,WBMP או GIF קצר.

3. מודעות וידאו יהיו עד 15 שניות בפורמט MP4 או MOV או JIF. משקל הסרטון עד 50 מגה לסרטוני MP4 לעומת 5 מגה לסרטוני ה- GIF. 

לקריאה על דרישות טכניות נוספות לחץ כאן.

טאבולה דרישות טכניות - גדול

איך לכתוב נכון כותרות

דבר ראשון נגדיר את המטרה, יצירת כותרת שמניעה לפעולה (הקלקה) על המודעה של קהל רלוונטי. ככל שיקליקו עלינו יותר, נקבל מדדים טובים יותר של ציון איכות (VCPM).

מהניסיון שלנו כותרת טובה מאוד מצד אחד יוצרת סקרנות ועניין לגביי מידע או שירות שהגולש עוד לא מכיר ומצד שני הכותרת אמורה להיות מספיק מדויקת כך שרק קהל היעד האמיתי יקליק עליה ולא נקבל תנועה של גולשים לא רלוונטיים.

עכשיו לבשורות הטובות:

לטאבולה יש כלי מדליק ביותר שנותן תחזית כמה טובה הכותרת שלך, לפי מדדי ההצלחה ההיסטוריים שלהם.

אתם חייבים לנסות את הכלי! למעבר לכלי הכותרת של טאבולה.

איך דף הנחיתה אמור להראות?

דף הנחיתה המופיע מיד לאחר מודעות טאבולה, אמור לתת מידע מהימן ומקצועי העונה על השאלה או המידע החסר, שסיקרן אנשים בקריאת הכותרת.

הגולש יצפה לקטע טקסט או פוסט מידע, שנותן ערך ולא הצעת מכר של מבצע או הגעה לעמוד הבית של חברה עסקית.

 

על מנת לעמוד בציפייה הזו של הגולשים כדאי לכם להיצמד למפתח הבא.

אנחנו מדברים על פוסט אינפורמטיבי בעל 4 חלקים:

א. בחלק הראשון נרצה להציג את הבעיה או המחסור שיש מבחינת שירות לפתרון בעיה מוכרת.

בחלק הזה אל תציגו את המוצר שלכם, אלא ספרו רק על הבעיה ומה ההיקף שלה ואיך עד היום היו מתמודדים עם אותה בעיה.

אפשר להגיד שפסקה אחת של 4-7 משפטים תומכים, מספיקה בשביל להסביר את הרעיון.

על מנת לתפוס את תשומת הלב של הגולש, מומלץ מאוד לשלב תמונה או סרטון שמושך את העין ומקדם את הרעיון הכללי.

ב. בחלק השני נרצה להדגיש את החשיבות של פתרון הבעיה, למי היא מפריעה ואיך היא פוגעת באיכות החיים של האנשים. מנגד באותה פיסקה ניתן להסביר את היתרונות שיש בפתרון הבעיה הזו על ידי מוצר חדש/קיים ואיך הפתרון הזה יכול להיות מהיר ואלגנטי. 

ג. החלק השלישי הוא נאום המעלית שלכם, המקום בו אתם יכולים לספר על הפתרון החכם של החברה שלכם לבעיה שהוזכרה קודם. פתרון הבעיה צריך להיות מנוסח בצורה קצרה ותמציתית ואפשר להראות אותו על ידי דוגמאות קיימות.

ד. בחלק האחרון אתם חייבים "לסגור את העסקה" – לנסות להניע לפעולה את האנשים לביצוע פעולה של קנייה או השארת פרטים. זה החלק עם ה-CTA הכי בולט.

הערות לסיום

אנחנו ממליצים להשתמש בשירותים של קופירייטינג ומעצב גרפי מקצועיים, על מנת לייצר את דף הנחיתה הממיר ביותר, כי זהו החלק הכי חשוב בקמפיין. בסך הכל עלות הקליקים היא נמוכה מאוד ביחס לשאר הפלטפורמות ולכן ההבדל בין הצלחה או כישלון יהיה באחוז ההמרה שלכם. בהצלחה.

תגובות: