fbpx

בלוג

אני מניח שלכל אחד מכם יש רשימה כזו של תוספי כרום – CHORME EXTENSIOS שאתם משתמשים בהם קבוע והם חובה בסרגל הכלים שלכם. אז אני רוצה להכיר לכם עוד כמה שלדעתי הם בגדר תוספים מצילי חיים. הנה הרשימה המעודכנת שלי:

1.  4k video downloader אמנם לא נחשב כתוסף של כרום אבל זה עדיין כלי חינמי אדיר שמאפשר לכם להוריד מיוטיוב ומפייסבוק כל סרטון שאין לכם את הקובץ המקורי , וכך אתם יכולים לשמור אותו על המחשב שלכם. הכלי הציל אותי עשרות פעמים שהלקוח לא שמר את הקבץ המקורי. לאחר שתורידו את הקובץ תוכלו להוסיף כתוביות בחינם בכלי כמו KAPWING או לעשות כל פעולה שתרצו.

2. תוסף לבדיקת הקישורים ב- SEO , בשם FATAREL  להבין אם הקישור עם מעקב של DOFOLOW או לא. הכלי צובע בקלות ובמהירות את הקישורים בדף. 

3. התוסף המופלא של JONI בכרום , מאפשר לכם בקלות להוריד כל התקשרות של קבוצה בוואטסאפ לאקסל , כמו כן השימוש העיקרי שלה אצלנו הוא הורדת אנשי הקשר מקבוצת וואטסאפ או שליחה של כל אנשי הקשר למישהו אחר בתפוצה – סופר שימושי.

4. WAALAXY – תוסף חינמי עם אפשרות של תוסף בתשלום. מגה כלי שמאפשר להוריד את אנשי הקשר מלינקדאין + באפשרות בתשלום להשתמש בכלי ליצירת מנגנון אקטיבי של התקשרות מול איש הקשר בקמפיין ספציפי עם תיזמון ההודעות. הדרך הכי יעילה לקמפיין לידים.

5. LOOM – תוסף אדיר להקלטה של המסך שלך תוך כדי זה שאפשר לראות גם את המדבר. יש לתוכנה הזו גם גרסה חינמית וגם גרסה בתשלום  של 12.5$ לחודש נכון לכתיבת שורות אלו. הגרסה החינמית יכולה לשרת רבים מכם , ומומלץ להתחיל איתה. גם לגרסה בתשלום יש 14 יום ניסיון אז זה מאפשר ניסיון ללא התחייבות. 

אנחנו במשרד השתמשנו בתוכנה הזו פעמים רבות כדי להקליט ללקוחות שלנו הדרכות קלות כמו איך להוסיף אותנו לממשק פרסומי בפייסבוק או איך לתת גישה לגוגל מיי ביזנס. 

תכונה נוספת שהיא סופר שימושית היא בסיום ההסרטה, ניתן לקבל באופן מיידי קישור לשיתוף של מי שתרצו. לא חייבים לשלוח קובץ ששוקל לא מעט. 

6.  COLOR PICK EYEDROPPER הוא כלי מעולה לזהות את הצבע המדוייק עליו עומדת  בוחנת הדגימה . היא מאפשרת לדעת צבעי RGB או צבעי HEX וכן תוכלו לעצב בדיוק באותו צבע של הלוגו או האתר הקיים. סופר שימושי.

7. Image Downloader  – כלי , תוסף כרום שמאפשר לכם להיות בעמוד מסויים ולהוריד בלחיצה אחת את כל התמונות בעמוד. חוסך המון זמן אם יש לכם הרבה תמונות בעמוד אחד . כמו כן מאפשר להוריד את כל התמונות לתיקייה בצורה מסודרת.

8. כלי לבדיקת רזולוציות מסך שונות או השוואה בין דסקטופ , מובייל או טאבלט. הכלי שאני מצאתי שהוא הכי נוח עבורי הוא VIEWPORT RESIZER . בכלי הנ"ל בניגוד לכלים אחרים שהשוונו , יש אפשרות להזין ידנית את הרזלולוציה המבוקשת ולא רק לבחור מתוך דגמי מכשירים קיימים. 

תגובות: