fbpx

קידום אורגני בתחום סופר תחרותי

תוצאות

עלייה של פי 2 בכמות הכניסות באורגני לאתר עם התקדמות משמעותית במאות ביטויים רלוונטיים לעסק.

100%+

תנועה

40%+

שיפור בעלות הליד

האתגר המקצועי

תחום המנעולנות לרכב הינו אחד התחומים התחרותיים בשיווק עם מחירים לקליק בגוגל שמאמירים לעשרות שקלים לקליק בודד. 

מאות מנעולנים לרכב מתחרים על מעט תוצאות אורגניות רלוונטיות , כאשר ריבוי העסקים יוצר תחרות מחירים קשה בה כל מנעולן צריך להוריד מחירים על מנת להשיג לקוחות. 

 

היזם איתי מנדספורט , הבעלים של מפתח לרכב, הוא מקצוען ומומחה בתחום שכפול מפתחות לרכב בתל אביב , בעל נסיון מקצועי של 25 שנים. איתי ביקש את עזרתנו להתקדם בקידום האורגני , לאחר שמתחרים רבים זינבו בו בתוצאות.

הגישה המנצחת שלנו

1. הלקוח שלנו , שהוא אחד המקצוענים הראשונים בתחום שכפול מפתחות לרכב , הוא נותן שירות מוכר בעל דירוגים הכי גבוהים בגוגל מיי ביזנס. 

עזרנו ללקוח להמשיך לייצר עוד תגובות וביקורות לעסק שלו , כאשר אחוז גבוה מהלקוחות שלו מגיע דרך המלצות של לקוחות קודמים.

 

2. קידום אורגני הינו אסטרטגיה לטווח ארוך. לכן חשוב היה לנו למפות את כל השירותים של האתר לפי מוקדי הרווחיות שלו , ולתת דגש לקידום אורגני באזורים שהכי חשובים לבעל העסק.

 

3. האתר שלך הוא הפנים של העסק שלך- בעולם בו יש תחרות רבה , חשוב מאוד ליצור בידול עסקי משאר המתחרים. הקפדנו לחלק את כל האתר לתחומי ידע שונים , שכל גולש בפעם הראשונה באתר יוכל להתמצא בקלות ולהגיע למבוקשו תוך 3 שניות.

בכל קטגורית על , כתבנו מאמרים מקצועיים על ידי צוות הכותבים שלנו , שהוא מקצוען בתחום וענינו בכל פוסט על מכלול כל השאלות שיכולות להשאל על ידי הגולש.

רוב הפוסטים שלנו היו מעל 1000 מילים כאשר הקפדנו לתת טיפים לחסכון בכסף ודרכים לשמור על תקינות המפתח לטווח ארוך.

 

4.לא מפחדים מעבודה קשה. לקחנו 40 יום ושכתבנו מחדש מעל מאה מאמרים שונים שהיו באתר משנים עברו. נקודת המוצא שלנו , שהתוכן שלנו חייב להיות טרי, עדכני ולדבר על הדגמים הכי חדשים בשוק. 

 

5. כל פוסט חייב להיות לפי החוקים הנוקשים של גוגל. קרי כותרת ראשית, כותרות משנה, תגיות לתמונות, אזכורים , הפניות למידע מקיף נוסף וכתיבה יצירתית לגולשים ולא למנוע החיפוש.

 

6. הבלטת היתרונות של העסק לעומת המתחרים בכל חלק באתר. 

 

גידול בקידום אורגני

לסיכום במקומות שהפרסום הממומן הוא יקר ומאוד תחרותי , יש לשקול אסטרטגיות נוספות להגדלת העסק. אחת מהן היא עבודה מרוכזת של כמה חודשים בקידום אורגני שבצידה רווחים ענקיים לאתר בטווח הבינוני והארוך.

 

אנחנו מודים לאיתי מנדספורט, הבעלים של "מפתח לרכב תל אביב" על הזכות לנהל את הפעילות השיווקית של המותג. אצלנו במשרד תמיד אומרים  שיש שיתוף פעולה כזה הדוק בין הבעלים של האתר לסוכנות שלנו – ההצלחה היא רק שאלה של זמן.