fbpx

בלוג

חברת לינקדאין מאפשרת לעסקים לפרסם לקהל הגולשים הרלוונטי שלה במגוון רחב של קמפיינים מסוגים שונים להשגת יעדים שונים כגון: השגת לידים רלוונטים לאנשי מכירות/ יצירת מודעות למוצר או שירות / פנייה במודעה אישית ומגוון אפשרויות נוספות.

 

אחד הקמפיינים הייחודיים לפלטפורמה של לינקדאין , הוא קמפיין למטרת גיוס עובדים

פרסום משרה בלינקדאין בחינם

לתשומת ליבכם, ניתן לפרסם בחינם, את המודעת הדרושים הראשונה דרך העמוד העסקי שלכם בלינקדאין. כל שעליכם לעשות הוא להכנס לעמוד עסקי דרך הכלי של ה- SUPER ADMIN ואז בתפריט הראשי תוכלו למצוא אופציה לפרסום מודעת בחינם.

יש למלא את השדות בטופס האוטומטי ולאחר מכן תגיעו למסך נוסף בו יש  להגדיר את דרישות התפקיד המבוקש והניסיון הדרוש. זהו, המשרה מפורסמת מיד בסיום.

פרסום ממומן בלינקדאין לגיוס עובדים

על מנת לבצע פרסום בלינקדאין בצורה ממומנת יש לעבור דרך השלבים הבאים:

1. בחירת קמפיין מסוג JOB APPLICATION מתוך מסך בחירת הקמפיינים.

2. בחירת מדינה לטרגוט.

3. בחירת קהלים לטרגוט וקהלים לאקסלד.

4. בחירה של מספר שנות הניסיון של המועמדים

5. בחירה של המקצועות הרלוונטיים של המועמדים למשרה.

5. בחירה של עוד שדות לטרגוט מועמדים מבין האפשרויות של AUDIENCE הקיימות בכל מודעת לינקדאין טיפוסית.

6. בחירה של התשלום על המודעות: האם אתה רוצה שהמערכת תעשה אופטימיזציה בעצמה או שאתה תבחר באופן ידנית את העלות לקליק.

בחירת פורמט המודעה - פרסום משרות בלינקדאין

קיימת בחירה בין 4 אופציות של פורמט פרסום המשרות:

א. מודעה של משרה בודדת – פורמט ייחודי עם לוגו מהעמוד העסקי שלך + תיאור המשרה.

ב. רשימה של מבחר משרות.

ג. מודעת תמונה – אופציה זו דומה מאוד למודעות תמונה רגילות. *האפשרות השלישית ממש זהה לאפשרות בקמפיין המרות רגיל ששם האופטימיזציה היא על ההמרה עצמה ולא על קליקים לעמוד הנחיתה.

ד. מודעת ספוטלייט (Spotlight) – מודעה בגודל של 300 פיקסל על 250 פיקסל עם CTA למועמד לצורך הגשת קובץ עם קורות חיים.

רוצים לגייס עובדים באמצעות לינקדאין במהירות ובקלות? דברו איתנו

תגובות: