צריכים משרד פרסום למרפאה וטרינרית? הגעתם לכתובת הנכונה!
הנה מספר סיבות מצויינות למה לפרסם עם המשרד פרסום שלנו.
1. תחום הוטרינריה מחייב משרד פרסום המתמחה בשיווק ופרסום לוקאלי. כלומר פרסום בסביבה הקרובה לקליניקה בה מטפל הוטרינר. פרסום לוקאלי שונה מאוד מפרסום בכל הארץ.
היות והתקציב בו בדר"כ הוא קטן יותר וצריל לדעת לסמן רדיוס של X קילומטרים סביב למרפאה ולהתמקד בפרסום לאותו קהל בלבד מבלי לזלוג לאזורים אחרים שהם לא רלוונטיים. המרכיב החשוב כאן הוא למקסם את הפרסום רק לקהל הרלוונטי.
2. היכולת לבנות מוניטין גבוה למרפאה הוא חלק אינטגרלי סופר חשוב בעבודה עם עסק מקומי. במקרה של מרפאה וטרינרית נרצה לייצר שילוב של מספר תחושות/מחשבות אצל הלקוחות כמו יחס חם ואוהב להולכים על 4 ולבעליהם, יחד עם תחושת ביטחון שחיית המחמד נמצאת בטיפול של הרופא הטוב ביותר.
3. הבנת תחום שימור הלקוחות ובניית מועדון לקוחות שממליץ על המרפאה – כאשר אנחנו בודקים את ההחלטות של בעלי חיות מחמד לעומק, מגלים שרוב האנשים לאחר כמה ניסיונות נשארים אצל אותו וטרינר/ית למשך שנים ארוכות . זה נתום קבוע במשך עשרות שנים כחלק מהנאמנות הגבוהה בתחום והנטייה המוכרת של אנשים ללכת על מה שהם מכירים מאשר לבדוק כל פעם את כל האפשרויות.
אנחנו במשרד טומהוק שיווק , מקפידים לתת למרפאה הוטרינרית כלים מעשיים לשמירה על הקשר עם הלקוחות המזדמנים והקבועים של המרפאה ויחד עם זאת מטפחים קשר חברי-משפחתי בין נותני השירות לבעלי חיות המחמד.
4. אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני – או בקיצור מראה עיניים של האתר שלכם מאוד מאוד חשוב.
- אנשים מקבלים החלטות לא מודעות מהעיניים, ממה שהם מרגישים שהם רואים מישהו/מוצר בפעם הראשונה.
- אתר שנראה מצוין וכתוב היטב , יוביל כנראה לרמת הכנסות גבוהה מאוד ולהיפך. מי שלא משקיע בנראות שלו , ובמתן הסבר מלא על השירותים של המרפאה , יגלה שההכנסות ממאנות להגיע. וחבל.
- בטומהוק שיווק אנחנו מקפידים על הנראות שלנו ושל לקוחותינו. אם צריך לעשות מתיחת פנים באתר של הלקוח כדי שיהיה יותר אטרקטיבי לציבור , אנחנו ניזום שיחה בנושא ונסביר לבעלים של המרפאה את חשיבות הרושם הראשוני על הציבור.אנו מקפידים לעבוד כל חודש על תכנים חדשים של השירותים של המרפאה , ומשלבים תמונות איכותיות וסרטוני הדגמה להשלמת התמונה הכוללת.
5. להיות שם שמחפשים אתכם – מעט מאוד ווטרינרים מבינים את הכוח האדיר של גוגל לעסקים וכך הם מפספסים לקוחות רבים. הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בגוגל וכדאי לכם להיות מקודמים על מספר רב של ביטויי חיפוש כמו מרפאה וטרינרית + שם העיר שלכם.
6. לכתוב על מה שמעניין את הגולשים שלכם – משרד פרסום מקצועי כמונו יודע בדיוק על מה לכתוב שגם יקדם אתכם במנועי החיפוש וגם יעניין את הקהל הפוטנציאלי שלכם לדוגמא : איך לעשות העברת בעלות על כלב, איפה עושים אולטראסאונד לכלבים וכו'
7. הפקות של סטודיו מקצועי – חלק מן הפעילות השוטפת של המרפאה הוא העלאת פוסטים בדף העיסקי בפייסבוק ושמירה על זכירות של המותג ברשת. בשביל זה צריך סטודיו מקצועי שיודע להפיק באנרים מרהיבים וסרטוני מיתוג לפייסבוק ואינסטגרם.