fbpx

בלוג

https://www.facebook.com/business/אם רוצים לצרף מישהו או סוכנות פרסום לחשבון פייסבוק אדס, צריך לעשות זאת דרך ה- Facebook business suite.

מה שנקרא בגרסה הנוכחית מטא ביזנס. 

זה אומר ללחוץ על הלינק הזה :  https://www.facebook.com/business

כאשר נמצאים בביזנס, נחפש את ההגדרות של חשבון הביזנס ונגיע למסך עם התפריט הנ"ל:

ביזנס מנגר פייסבוק

שימו לב שיש בתפריט העליון את האפשרות להוסיף משתמשים חדשים שאינם נמצאים בחשבון, ואילו היוזר שאתם רוצים לצרף לחשבון הפרסומי כבר צורף בעבר. תוכלו לקפוץ ישר לאזור של ה- Ad account ורק להוסיף את היוזר לחשבון על ידי סימון השם מאופציית הבחירה.

נחזור לאופציה של הוספת יוזר לא קיים.

אחרי לחיצה על השורה של PEOPLE מהתמונה למעלה, אתם מגיעים לרשימה של כל היוזרים שמשוייכים לחשבון הביזנס שלכם.

מה שאתם צריכים לעשות כעת, זה לכתוב את המייל החדש של איש הקשר, ללחוץ על הכפתור ADD

ואז לבחור את רמת הגישה שאתם מעוניינים לתת לאותו איש קשר.

יש 2 אפשרויות, גישת אדמין או גישת עובד מהמניין (הכי מומלץ):

אפשר לתת לעובד סוג של "התמחות" שזה אומר לאיזה אזור הוא יהיה חשוף. יש גישה לאזור הפיננסי של התשלומים שנקרא FINANCE EDITOR

ויש אפשרות לתת גישת מפתח לאזור של הפיקסל ו- API.

מה שחשוב באמת זה לתת גישה מספקת לפעילות של אותה סוכנות פרסום או מנהל בצוות.

שימו לב, אם אתם רוצים לתת לסוכנות גישה לדף העסקי על מנת להיות מסוגל לפרסם פוסטים או לנהל מודעות בפועל שמקושרות לחשבון הפרסומי, תצטרכו לבצע את ההוספה של היוזר בהגדרות של דף הפייסבוק ולא בדרך שהצגנו עכשיו.

כמובן שאם אתם מנהלים סוכנות פרסומית  שיש בה מספר חשבונות פרסום שונים ללקוחות שונים, אתם בוודאי בעלים של מספר חשבונות ביזנס או בעלי חשבון פרטנר. לכן תוכלו לבקש שיצרפו אתכם על ידי המספר PARTNER ID שלכם, שהוא מספר הביזנס ID.

תוכלו לשלוח בקשה לצירוף חשבון הפרטנר שלכם לחשבון פרסומי אם אתם יודעים את המספר שלו או הלינק שלו .

אם החשבון לא ידוע לכם, תוכלו לשלוח את מספר המזהה שלכם ובעל החשבון יצרף אותכם.

לא לשכוח לצרף את הסוכנות , לכל האזורים הרלוונטים לפעילות: דף הפייסבוק, חשבון פרסום, פיקסל , אינסטגרם , המרקט פלייס בו מנוהלים המוצרים ועוד.

תגובות: