fbpx

בלוג

האם עברה בראשכם המחשבה פעם "מה מופיע בפיד שלי בלינקדאין, ולמה?", היום החלטנו להראות  לכם כיצד להתאים את הפיד שלכם כך שלא תפספסן את השיחות החשובות ביותר לכם, ותדעו להבדיל בין עובדות נכונות לבין מיתוסים ותפיסות שגויות נפוצות סביב אופן פעולת הפיד של לינקדאין.

הפיד של לינקדאין משתמש באלגוריתמים כדי ללמוד על תחומי העניין שלך ועוזר להוסיף תוכן
מרתק לעדכון שלך, בנוסף להמלצה על משרות רלוונטיות וקשרי אנשים. 
אלגוריתמים אלה גם מסננים תוכן באיכות נמוכה ולא בטוחה כדי להבטיח שמה שאתה רואה בפיד שלך מוסיף ערך למסע המקצועי שלך.

כדי להשפיע על מה שאתה רואה בפיד שלך, אנו ממליצים לך לעקוב אחר אנשים וחברות שאתה רוצה לשמוע מהם, ולעסוק בתוכן שלהם כאשר זה מעניין אותך. אתה יכול גם להירשם לניוזלטרים ולקולות המובילים בתעשייה שלך כדי לעזור לך לקבל תוכן רלוונטי לקריירה שלך.

בנוסף למעקב פעיל אחר אנשים או חברות שמעניינות אותך או עוסקות בתחום המקצועי שלך אתה מוזמן לעקוב אחר האשטגים של מילים מתחום המקצועי שלך בלחיצה על הלינק או הוספה של אותם האשטגים לפוסטים שלך.

במצב הפוך , ספר ללינקדאין מה אתה רוצה לראות פחות על ידי לחיצה על שלוש הנקודות (…) בפוסט. זה פותח ארגז כלים של אפשרויות זמינות, כולל ביטול מעקב או הסרה של קשר עם חבר אחר, דיווח על הפוסט, או הודע למערכת שאינך מעוניין במחבר או בנושא על ידי לחיצה על "אני לא רוצה לראות את זה".

חלק מהתוכן הנקרא והמופץ ביותר הם הפוסטים שתורמים רעיונות, תובנות והשראה, פותחים עולם של ידע, הזדמנויות ושיתוף פעולה. בלינקדאין ממשיכים לעבוד על דרכים לשיפור התוכן שאתה חווה , תוך כדי הצגת שיחות אותנטיות, רלוונטיות ומהותיות כדי לעזור לך לצמוח כמקצוען. לכן אחת הדרכים להגדיל את החשיפה שלך לאנשים חדשים ולקהילות הינה לייצור פוסט המוערר חשיבה או דיון פתוח עם תגובות מהקהל.

אפשר גם לומר שתוכן מקצועי או תוכן המשותף בצורה אותנטית על סביבת העבודה והחיים המקצועיים שלכם מקבלת חשיפה גדולה יותר משיתוף אחר לא רלוונטי לתחום המקצועי. אחד הפרמטרים שלינקדאין מחפשת לראות ולזהות מי הוא יוצר תוכן משמעותי או נחשב זה מידת המעורבות של האנשים ברשת החברתית שלו לתוכן שהוא מייצר. מעין מדד מעורבות או הייד פארק וירטואלי

תגובות: