fbpx

בלוג

על מנת להתחיל לפרסם בלינקדאין את החברה שלכם, עליכם להחזיק קודם כל בפרופיל אישי עם וותק של לפחות חצי שנה, על מנת שלינקדאין בכלל יאפשרו פתיחת עמוד חברה.

אם תנאי הפתיחה קיימים, כאשר אתם נמצאים בתפריט העליון של הפרופיל האישי שלכם ,תמצאו את הקטגוריה "WORK" וכאשר אתם פותחים אותה, יש בתחתית התפריט אפשרות "create a company page" .

אילו סוגי דפי לינקדאין קייימים?

יש לבחור אפשרות אחת מתוך אלו:

א. דף עסקי לחברה קטנה עד 200 איש

ב. דף עסקי לחברה בינונית ומעלה שהיא מעל 200 איש.

ג. תת דף עסקי למותג שיש בו המון מוצרים שונים כמו גוגל שירותי ענן, גוגל לעסקים קטנים, גוגל פרסום וכו.

ד. דף עסקי למוסד אקדמי – מצריך לשלוח אישורים של המועצה להשכלה גבוהה.

לאחר שבחרתם התחילו להגדיר את השדות של העסק, לפי מחולל הדף של לינקדאין. הגדירו את שם העסק, העלו תמונת לוגו, רשמו מהי כתובת הדף בלינקדאין המבוקשת, כתבו מספר מילים על אופי החברה שלכם ומה היא עושה, הגדירו את סוג התעשייה אליה אתם משויכים, בחרו את מספר עובדים ועוד.

מזל טוב – יצרתם דף חברה עסקי בלינקדאין. זה הזמן להזמין את כל העובדים לדף העסקי של החברה.

כעת חשוב לעשות עוד כמה דברים לפני שמתחילים לפרסם…..

מומלץ מאוד לפרסם כמה פוסטים מטעם החברה, למשל לכתוב בבלוג של האתר כמה מקרי מבחן (CASE STUDIES) על הערך שהביאה החברה שלכם לחברה אחרת בזכות המוצר/התוכנה שלכם. 

*** חשוב לדעת- רק למי שיש  גישת אדמין לדף, יכול לפרסם בפוסט מטעם החברה.

רעיון לפוסט יכול להיות על המוצרים החדשים שפיתחתם בתקופה האחרונה או גיוסים משמעותיים להנהלת החברה.

חסר לכם רעיונות על מה לכתוב? באזור של האנליטקס של הדף העסקי, תוכלו לראות פרט למי הצטרף לדף העסקי שלכם, אילו נושאים ואילו פרסומים העלו חברות אחרות שדומות לכם או עוסקות באותם תחומים. 

זוהי דרך מעולה לזהות מהם הטרנדים הקיימים כעת בשוק, לייצר תוכן רלוונטי ולאסוף מתעניינים חדשים.

תגובות: