fbpx

בלוג

בוא נתחיל מהסוף.

במידה ואתם עדיין לא ממש שוחים בעולמות של טיק-טוק, הכי מומלץ לראות וללמוד מה עובד לאחרים.

בלחיצה על הלינק הנ"ל – תגיעו למודעות הטובות ביותר בכל מדינה לפי ורטיקל.

מודעות טיק טוק מעולות

נתחיל ונאמר שיש כמה וכמה סוגי מודעות וידיאו בטיק טוק:

א.   TikTok In-Feed ads

אלו הן מודעות שהגולשים יראו אותן מתי שהם גולשים באזור הפיד הראשי של "FOR YOU". 

מודעת וידאו – כלומר סרטון וידאו שנראה אותנטי לגמרי ויכול להיות עד 60 שניות, כאשר ההמלצה הגורפת של טיקטוק היא בסביבות 15 שניות איכותיות. 
 
חשוב לדעת שההתחלה של הסרטון (בערך 3 עד 5 השניות הראשונות) היא קריטית מאוד להצלחת הסרטון והיא חייבת להיות מושכת עיניים בצורה בולטת וייחודית.

ב.  TikTok Brand Takeover ads

מצב בו בתחילת הפעלת האפליקציה משתלטת מודעה על המסך הראשי לכמה שניות, עד שהאפליקציה חוזרת למצב של פיד הרגיל. תדמיינו לעצמכם סוג של השתלטות על השלט של הטלוויזיה ולהראות בכל הערוצים  פרסומת ספציפית שנבחרה על ידי המפרסם שממנה הגולש לא יכול להתחמק.  סוג של מודעת וידאו לברנדים עתירי תקציב שיכולים לשלם על חשיפה ענקית.

מצד המפרסם מה שיפה מאוד פה בתהליך שכל הוידאו הללו של טייק אובר מופיעים גם לכל אורך אותה תקופה של הפרסום באזור של "FOR YOU" ככה שהחשיפה להם היא עצומה.

ג. TikTok Top View ads

מודעות טיקטוק עם חשיפה מוגברת כמו סעיף ב', רק שפה אין השתלטות מלאה על כל המסך, אלא הופעה של 3 שניות וגם זה רק באזור הראשי של " FOR YOU" ולא באזור של "FOLLOWING" שגם הוא מאוד פופולרי.

תגובות: