fbpx

בלוג

ההטבות הישנות עד תחילת 2022

*** שימו לב , פוסט זה עודכן באוגוסט 2020 , אנא קיראו את הפוסט עד סופו , והשתמשו בהמלצות החדשות שלאחר פברואר 2020. ככה תוכלו לקבל הטבה גדולה פי חמישה מאשר השובר הישן.

שובר לגוגל אדס

מפרסמים חדשים בגוגל? סוכנות פרסום עם לקוחות רבים שקיבלתם עוד לקוח חדש? מעולה. למה לא לנצל את ההטבה החינמית של גוגל לפרסום עם הנחה של 300 שח . הנה הסבר של פחות מדקה איך להשיג קופון מבלי צורך לטובות של נציג גוגל.

סדר השלבים:

1. לכו לפייסבוק, חפשו עמוד עסקי של גוגל בשם Google ads

2. אם אתם לא חברים של העמוד הצטרפו אליו. ואז כנסו לחלק של שקיפות הדף (page transparety) על מנת לצפות במודעות של גוגל בפלטפורמת פייסבוק.

3. בחרו בכל מודעה שנותנת את הקופון ולחצו על הכפתור לפרטים נוספים.

4. אם לא פספסתם שלב – תגיעו לדף נחיתה של גוגל שמבקש מכם רק לשים את המייל שלכם ואז תשלח אליכם ההטבה המבוקשת.

5. איזה כייף- קיבלתם את ההטבה של קופון גוגל!  – קראו טוב את התנאים וההגבלות של הקופון המצורף.

שובר קופון לגוגל אדס אחריי פברואר 2020

גוגל מעניקה מידי פעם , קופונים למפרסמים חדשים כדי לעודד את התחלת הפרסום בפלטפורמה ושיפור החזר על ההשקעה ההתחלתי. 

בפברואר 2022 , שיפרה גוגל את ההטבה ל- 1500 שח , למי שפותח חשבון פרסומי חדש דרך סוכנות פרסום מוכרת , מה שנקרא GOOGLE PARTNER או PREMIRE .

2 סיבות הובילו את גוגל לתת את ההטבה. הסיבה הראשונה הייתה לתת לחשבונות חדשים , הזדמנות טובה יותר להתחלה דרך עבודה עם מקצועני פרסום של סוכניות הפרסום המוכרות על ידה.

סיבה שנייה שלדעתי גרמה לגוגל לעודד את ההטבה דרך הסוכנויות פרסום המוכרות , היא ABUSE , שימוש לא יפה של מפרסמים בקופון לפתיחת חשבון גוגל אדס , רק להטבה עצמה , סגירת החשבון ופתיחת חשבון חדש לניצול עוד הטבה. 

תנאים להנות מההטבה המוגדלת - 1500 ש"ח

  1. 1. אתה זכאי לקבל נקודות זכות לקידום אם אתה  לקוח חדש בשירות Google Ads והמודעה הראשונה, אשר הוגשה מחשבון ה-Google Ads הראשון שלך, הופיעה במהלך 14 הימים שקדמו ליום הזנת קוד השובר; או (ב) 

2. על מנת להכניס לתוקף קופון של 1500 שקל אתם חייבים תוך 60 יום להוציא בחשבון שלכם 1500 ש"ח רק כך ייכנס בשובר לתוקף אם הוצאת פחות מ 1500 אך יותר מ 400 יכנס קופון של 400 ש"חלתוקף במקום הקופון של 1500..

3. השימוש בשובר הזיכוי מוגבל לשובר אחד ללקוח. זה אומר שבאותו החשבון לא ניתן לקבל הטבה פעמיים

4. חשוב להבין שקופונים לא ניתנים אוטמטית.. המערכת סורקת את החשבון מספר פעמים ורק לאחר שלחשבון מחובר אשראי יש קמפיין פעיל וחשיפה ראשונה  מתקיימת הקופון נכנס לתוקף.

5. השובר ניתן רק לסוכנויות פארטנרס או פרימייר זה אומר שאתם חייבים להיות תחת ניהול שם אותו הסוכנות. זה אומר שטכנית באופן זמני לפחות עד למימוש השובר  הסוכנות המוסמכת תהיה מחוברת אליכם ורק כך תוכלו לקבל את השובר! 

6. מפרסם יחוייב בתשלום בגין כל פרסום אשר יחרוג מעבר לגובה הזיכוי הגלום בשובר. באפשרות המפרסם להשעות את המודעות שלו בכל עת בטרם הגיע חשבונו לסכום הזיכוי, אם הוא אינו מעוניין לשאת בעלות נוספת כלשהי מעבר לכך. Google לא תמסור למפרסם כל הודעה נוספת עם הגיע חשבונו לסכום הזיכוי.

7. ייתכן שתידרש לצבור ולנצל סכום מינימום של חיובים בגין מסע הפרסום ורק לאחר שחשבונך יחוייב בהצלחה בגין חיובים אלו, יחול הזיכוי הגלום בשובר.

תגובות: