פתח דבר
הרבה מאוד בעלי עסקים שאלו אותנו לאחרונה : למה אני רואה פתאום במודעת חיפוש תמונה של בית העסק? איך הם עשו את זה? אז המדריך הקצרצר הזה יענה על כל השאלות שלכם בנושא.
Google Image Extensions?
גוגל משתמשת בשנים האחרונות בדרכים נוספות להגדיל את שטחי הפרסום במנוע החיפוש שלה ואחת ההמצאות המוצלחות שלה הייתה הרחבות המודעה.
הרחבות המודעות נמצאות איתנו כבר מעל 5 שנים ואתם בוודאי מכירים את חלקן הגדול:
1. הרחבות נושא – site links
2. כתובת העסק Location extentions
3. טלפון ליצירת קשר call extentions
4. הורדת אפליקציה APP extention
5. הגדרות העסק Callout extention
6. מבצעים והנחות Promotion extentions
7. הרחבות מובנות Structure extentions
8. הרחבת מיקומי מקומות Affiliate location extention
9. טופס לידים Form extention
10. הרחבת מחיר Price extentions
כבר משנת 2013 גוגל בוחנת הוספת תמונות למודעות הטקסט שלה. בשנת 2013 היה הניסיון הראשון ואחכ ב 2016 היה ניסיון נוסף במוצר Visual site extention שלא הצליח ולאחר מכן שוב ב- 2019 הם השיקו את מודעות הגלריה שלהם שנסגרו שנה לאחר מכן. ובשנה וחצי האחרונות לאחר מאות של טסטים שונים שבדקו את יעילות התוסף החדש , הוחלט החודש להוציא את התוסף לשימוש כל המפרסמים בעולם.
הוספת Google image extention היא פשוטה והיא זהה להוספת שאר תוספי המודעה מ- AD EXTENTIONS ולכן לא נפרט במדריך זה את אופן ההוספה. אנחנו מניחים שאתם כבר מכירים את העבודה.
אפשר להוסיף את התוספי תמונה ברמת הקמפיין או רמת האד גרופ.
אפשר להוסיף את תוספי התמונה בהעלאת קבצים מן המחשב האישי או סריקה של הנכסים הדיגטליים המשוייכים לחשבון כמו האתר , דף הפייסבוק וכו'.
הגדלים של התמונות לתוסף המודעות הן זהים לגדלים הרגילים של גוגל למודעות דיסקברי ומודעות בקמפייני סמארט.
מומלץ לשמור על הכללים הבאים בבחירת התמונות
1. תמונות חדות אלמנטים גדולים כי התמונה בתוסף מתוך המודעה מאוד קטנה.
2. שימוש ב PNG או JPG ללא Gifs
3. העלו הרבה תמונות – עד 20 תמונות לבדיקה מה עובד הכי טוב.
4. וותרו על הלוגו. זה מיותר לגמרי.
5. אם מדובר בנותן שירותים מומלץ להראות את בעלי החברה או אנשים בתמונה. מוסיף לאמינות.
תגובות: