פתח דבר
היום נדבר על קמפיינים מסוג Discovery Ads , שאלו הם הקמפיינים החכמים של גוגל. מודעות דיסקברי הושקו על ידי גוגל במרץ 2019 בגרסה הראשונה בהכרזה שאנשים לא רק מחפשים לקנות משהו מסוים (רשת החיפוש) אלא יש להם רגעים בהם הם פתוחים להזדמנויות חדשות – סוג של מכוונות כמו בפייסבוק. תציע לי משהו מעניין אני ארכוש אותו…
מהם קמפיינים מסוג Discovery?
הרעיון של קמפיינים מסוג דיסקברי הוא פשוט. אפשרות להגיע לקהל בלתי מוגבל (מעל 3 מיליארד איש) ברשתות הפעילות של גוגל בצורה קלה ומהירה , שמצד אחד מותאמת לכל מכשיר ומצד שני לא צורכת מהמפרסם יותר מידי ידע או התמחות כי הרבה מן הגדרות הטירגוט נעשות על ידי גוגל בצורה אוטומטית.
קמפיינים מסוג Discovery אי אפשר לשנות את ההגדרות הבאות:
- א.שיטות ידניות להגשת הצעת מחיר– הכל אוטומטי, אין הגדרת ביד ידנית
- ב. שיטת הצגת המודעות
- ג. מיקוד לפי מכשיר- מופיעים בפרסום על כל המכשירים.
- ד. מיקוד לפי מיקום מודעה (כולל אי הכללות)- מה שנקרא פלייסמנס- אתרים שנבחרים בצורה ידנית
- ה. מכסת תדירות
- ו. סבב מודעות- רוטציה או הטוב מבינהם
- ז. טירגוט לפי הקשר – ברשת התוכן טרגוט לפי מילה.
איפה יופיעו המודעות?
1. פרסום במגוון מוצרי גוגל.
א. ביוטיוב – בדף הבית , וצפייה בסרטון הבא.
ב. בג'ימייל יופיעו מודעות ב – Promotions וגם ב Social
ג. באפליקציית חיפוש של גוגל – באזור שנקרא discover – שזה אזור שבו מוצע לך תוכן רלוונטי לפי הטעם האישי שלך.
- Dimensions: 1:1 (square)
- Minimum size: 300×300
- Recommended size: 1200×1200
- File size: 5MB maximum
- Dimensions: 1.91:1 (recommended for greatest reach)
- Minimum size: 600×314
- Recommended size: 1200×628
- File size: 5MB maximum
הנה לכם סרטון מקיף - איך להקים מאפס - קמפיין DISCOVERY
חשוב לדעת על קמפיין דיסקברי
בקמפיין דיסקברי יש כאמור כמה רשתות פרסום של גוגל: יוטיוב, ג'ימייל , אפליקציה וכו'. גם אפשרויות תצוגות המודעה הן מגוונות. יש אפשרות להציג מודעת תמונה או מודעות קרוסלה בסגנון מודעות קרוסלה בפייסבוק בה לחיצה על כל מודעה , תיקח את הגולש לאזור תוכן אחר באתר. מומלץ להשתמש במודעות קרוסלות שיש הרבה מאוד מוצרים שונים תחת אותו מותג או על מנת להראות מגוון רב של מוצרים מאותה מחלקה.
תגובות: