fbpx

בלוג

יש המון חידושים ופיצ'רים חדשים עולים לאוויר כמעט בכל יום ברשת פייסבוק, גוגל , אינסטגרם וטיקטוק שממש קשה לעקוב אחר כולם. אבל אם יש משהו חשוב שגדאי להכיר ונמצא איתנו כבר שנה ממרץ 2022 זה שליחה של ניוזלטרים בלינקדאין. על כך נתמקד בפוסט הנ"ל.

נתחיל ביתרונות הרבים, זה בחינם וזה מאפשר לך ממש כמו פוסט רגיל להפיץ את התוכן שלך בפני כל העוקבים של הדף העסקי שלך. במיוחד שמדובר בקהל איכותי של פרוספקטים זה מאוד חשוב ומשתלם.

יתרונות נוספים לניוזלטר ,הוא ה- REACH כלומר התפוצה הרחבה שלינקדאין מאפשר לך להגיע לקהל רב יותר מפוסט רגיל ואנשים יכולים גם להרשם ישירות לניוזלטר שזה כבר סופר דופר אחלה…. 

אז מה צריך לעשות? קודם כל הגיע הזה לפתוח בפרופיל האישי שלך את האפשרות של ה- CREATOR MODE

תופתעו לגלות שאצל רובכם זה מכובה. 

creator mode

מעולה – פתחתם את האפשרות להגיע ליותר אנשים וגם לשלוח להם ניוזלטר עם הנושאים החמים שאתם אוהבים לכתוב עליהם. צעד ראשון הושלם בהצלחה.

לינקדאין ממליצה לבחור 4-5 נושאים הקרובים לליבכם ולכתוב 4-5 פוסטים בשבוע כדי לקבל תפוצה רחבה ואופטימלית. לקחנו בחום את ההמלצה.

החשיבה העיסקית החדשה שאתם אמורים לסגל כעת היא מעבר ליצירת קשרים של FOLLOW , מעקב שלכם ושל אחרים על התוכן שכל אחד מפיץ. זו חשיבה שונה מבעבר שאנשים היו בעיקר "שומרים על קשרים" , כעת התפיסה היא שכל אחד הוא יוצר תוכן מקצועי שתפקידו לייצר תוכן לקהילה שלו. מעבר ממצב של משתמש סביל למשתמש פעיל.

לסיכום אין פה איזשהו פריצת דרך טכנולוגית או בשורה מרעישה, אבל אם העסק שלך רוצה לגדול תוך כדי פיתוח התנועה האורגנית לאתר או הדף העיסקי ואתם גם ככה מושקעים באסטרטגיית תוכן כזו או אחרת , זוהי דרך מעולה ליצור קשרים חברתיים ולקוחות פוטנציאליים שהם לידים חמים. 

תגובות: