ניקח לדוגמא מקרה פשוט , אתם מפרסמים משרד עורכי דין שמבקש לקבל לידים חדשים לעסק.
כעת תחשבו איזה סוג של ליד מדובר. אם אתם רוצים שהאנשים שגולשים בפייסבוק שנחשפים למודעה ישאירו ליד בטופס הבילט אין של פייסבוק , אז אם בעבר הייתם בוחרים באובייקט של "LEAD GENERATION" היום הוא נמצא ב- LEADS.
ושמסתכלים על רמת האד סט יש שם 4 אפשרויות לבחירה מאיפה אתם רוצים לקבל ליד : מטופס פייסבוק , טופס באתר שלכם , ליד טלפוני או ליד באפליקציה.
כן פייסבוק אומרת בצדק , לא כל הלידים נולדו שווים . יש אנשים שונים בעולם וחלק אוהבים להשאיר ליד וישחזרו אליהם, חלק רוצים תשובה טלפונית כאן ועכשיו , חלק רוצים לקרוא עוד ואז אולי להשאיר ליד וחלק צריכים אפליקציה טכנולוגית.
לכן אנחנו , פייסבוק עושים היום הפרדה בין כל מה שהיה פעם תחת אותו מטרייה של LEAD GENERATION.
תגובות: