fbpx

בלוג

adcore hompage

 

תמיד בכל הצלחה , מחפשים את הקשר הישראלי או את הגן היהודי, אז גם אנחנו 🙂

מי זאת חברת Adcore?

אז אדקור, באנגלית Adcore הינה חברה טכנולוגית ישראלית שנוסדה בשנת 2006 וכיום היא בעלת סניפים רבים ברחבי העולם כמו: תל -אביב, סידני,  הונג-קונג וטורנטו קנדה שם יושבת גם ההנהלה הראשית. החברה מפתחת מגוון פתרונות טכנולוגיים לעולמות השיווק פרט לזה שיש לה גם זרוע של סוכנות פרסום מבצעת

אז אותנו כמובן לא מעניינת הסוכנות פרפורמנס (Sorry guys….) אבל כן יש להם כלי שזמין לציבור הרחב ואני רוצה לתת לו סקירה רצינית בפוסט זה.

נתחיל במהות הכללית: ל- Adcore פיתחה כלי לשיפור פיד מוצרים לאתרי איקומרס.

הפתרון שלהם דומה לפתרונות של כלי אחרים כמו DATA FEED WATCH או PIXEL YOUR SITE שגם בהם התמקצענו, ועליהם נרחיב יותר בפוסטים עתידיים.

נוחות הכלי וחווית המשתמש:

לא מהכלים הכי ידידותיים לסביבה , וגם המנהלי מוצר שלו לא ממש התאמצו יתר על המידה בחווית המשתמש.

אם בחברות כמו Monday.com תמצא הסבר מפורט או סרטון הדרכה על אופן השימוש, ב- Adcore תשכחו מזה.

רוב הלמידה על מגוון האפשרויות (המעולות… ללא ציניות ) נרכשות בדם, יזע ודמעות… 

כן יש הדרכה בסיסית של חצי למצטרפים חדשים בתשלום אבל אני לא חושב שהיא מיצתה 20% מהיכולות האדירות של הכלי ואני חושב זה עקב האכילס של המוצר. 

ציון 5.

 

יתרונות וחסרונות:

נתחיל בטוב, ויש לא מעט. 

הכלי מאפשר לך לשלוט על כל עמודה מהשדות חובה של פיד המוצרים לגוגל שופינג או פייסבוק בצורה קלה אחרי שמבינים איך זה עובד ובעיקר יש לו הרבה קיצורים מהירים לפעולות של פיד מוצרים גדולים ברמות של עשרות אלפי מוצרים.

נזכיר רק חלק קטן של השימושים הרבים : שינוי טייטלים של מוצרים, שינוי של תיאור מוצרים, החלפה קלה של מחירים או הגדרת מחיר SALE חדש בשניות ספורות.

כמו כן לטובת טיוב הפיד יש אפשרות להוסיף שדות שהן לא שדות חובה כמוproduct type, Gender : google_product category ועוד רבין וטובים שתוכלו להטמיע לפי הדרישות של גוגל.

מבחינת הפונקציות שבתוך הקטגוריות השונות תוכלו : להוסיף טקסט, לשנות טקסט, למחוק מחרוזת, להוסיף קטע מסוים, לשנות מחיר לפי תנאים, לאחד תאים או לפצל שורות ועוד ועוד. אז אפשר לסמן V גדול מבחינת היעילות.

מבחינת חסרונות נציין: מהירות טעינת פיד מוצרים איטית (גם לפיד מוצרים של עד 100 מוצרים), ממשק איום ונורא מבחינה עיצובית ופונקציונלית וחוסר סדר יחסי של התפריטים.

אבל במקרה הזה היתרונות עדיין גוברים על החסרונות ולכן ניתן לסלוח על המגרעות.

 ציון 8.

מוקד השירות ורמת הידע:

נחלק את זה לשתיים. 

מבחינת שירותיות ועזרה בפתרונות בעיות דחופות בזמן קצר אנחנו נותנים ציון 10. הצוות של התמיכה כולל ראשי הצוותים זמינים לך ברוב שעות היום וכל בעיה נפתרה תוך 24 שעות כולל העלאת פידים על ידי התמיכה לשם חיסכון של זמן. וכן הבעיה של חוסר אפשרות להעלות בעצמך פיד מוצרים חזרה יותר מידי פעמים!!!

מבחינת רמת הידע של צוות ההדרכה על הכלי, לא היינו נותנים ציון מעבר לטוב, כי לא הרגשנו שיש פה צוות של מקצועני איקומרס משופשפים ברמה הכי גבוהה שיתנו לנו שימושים עיקריים של הכלי, אלא הם יותר עשו TRIAL AND ERROR איתנו בלייב בהדרכות ויכלו לחסוך לנו זמן רב.

סך הכל ציון 7.5 לא מספק לצוות ההדרכה והשירות.

 

מה אנחנו אוהבים לעשות איתו:

א. לתת הנחות מהירות למבצעים קצרי זמן.

ב. כמעט מהכלים היחידים שמציגים את ה- sale offer בשופינג עם קו מחוק על המחיר ונותן יתרון על פני רוב המתחרים.

ג. התאמה מהירה של הטייטלים למילות החיפוש

ד. הוספת עמודות נוספות  (optional) לטיוב הפיד – כמה שיותר – הרי זה משובח.

ציון 7.

 

מחיר וכדאיות:

למפרסם הבודד או למותג יחיד אין בכלל כדאיות כי המחיר לברנד יחיד הוא משמעותית יותר יקר מרוב האלטרנטיבות.

היתרון היחסי של ADCORE מגיע עם השימוש בכלי לפידים רבים של דומיינים שונים של לקוחות רבים. ככלי שנולד לסוכנות פרפורמנס , הוא מתומחר בעיקר בצורה אטרקטיבית לסוכנויות פרסום או מקצוענים שעובדים על מספר רב של לקוחות.

ציון 7.

לסיכום:

 כלי חביב עם בעיה גדולה של UI/UX ואפס חדשנות בשנתיים האחרונות מבחינת הוספת יכולות פרט לדאשבורד הנתונים המחודש.

כדאי מאוד להכיר את הכלי ואחרי שמשחקים איתו קצת, רואים יותר את הפוטנציאל הגלום בכלי שכאילו לא ממומש עד הסוף. חבל. יכל להיות האלטרטיבה הטובה ביותר בשוק עם עוד קצת פיתוח ומחשבה.

 

ציון כללי – 7.5

 

 

 

 

 

 

 

למען הסר ספק:

חברת ADCORE התחדשה לא מזמן באתר חדש (שנת 2020) ובחרה כמו טומהוק שיווק להקים את האתר החדש שלה אצל חברת התוכנה והבניית אתרים המצויינת SentrySite.

אך אנו מדגישים שפרט לקשר איזכורי זה , אין שום שיתוף פעולה בין החברות טומהוק שיווק ו- ADCORE

וכל האמור לעיל , נכתב בצורה אובייקטיבית לאחר התנסות של חודשים במערכת.

תגובות: