fbpx

בלוג

הקמת גוגל מרצנט סנטר

הפוסט הקצרצר הזה הוא למתחילים בפרסום בגוגל שופינג, הרוצים להקים חשבון מרצנט סנטר בעצמם. לפני שתתחילו בהקמה, ראו שאתם עומדים בתנאי השימוש שמופיעים פה למטה.

גוגל שוםינג תנאי שימוש

שלבי עבודה:

1. לכו לגוגל וכתבו באנגלית Google merchent center או הכנסו ללינק

2. לחצו על "מתחילים" והתחילו ביצירת החשבון שלכם.

3. בחרו במייל של גוגל אליו תרצו לחבר את החשבון, רישמו סיסמא והתקדמו צעד נוסף.

4. כעת יש להזין את שם העסק (שם החשבון שיופיע לכם), מדינה בה החשבון יפעל ובאיזה אזור זמן גיאוגרפי תרצו לשייך לו.

5. מלאו את הפרטים המבוקשים וסיימו באישור של התנאי וההגבלות של השימוש בשירות. סמנו את הצאק בוקס וצרו כעת את החשבון ההתחלתי.

כמעט סיימתם… כעת נותר לבחור את התוכניות של הפרסום הרצויות, כאשר אתם במסך הנ"ל.

כמעט סיימת

כעת עלינו לבחור תוכניות. מומלץ מאוד להצטרף לשירותים של גוגל שופינג, כרטיסי מוצר חינמיים, רימרקטינג דינמי, מבצעים כתוכניות החובה שלכם ולבדוק אילו עוד שירותים פתוחים לפי האזור הגיאוגרפי שלכם.

אחרי הקליק של צירוף גוגל שופינג כתוכנית לחשבון, תצטרכו להתחיל להגדיר הרבה הגדרות הקשורות להפעלת החשבון כמו:

 

1. הגדרת מס

2. משלוח

3. אתר בו מתנהלת הפעילות

4. הוספת קישור לחשבון גוגל אדס

5. הוספת מוצרים.

 

כל ההגדרות הן די טריוויאליות, אז ברשותכם נתקדם ולא נעבור על כך.

לאחר שהגדרת כל חלק מתוך ה-5, עליכם לבצע 2 פעולות סופר חשובות. 

א. אימות האתר.

ב. תביעת בעלות על האתר.

אימות חשבון מרצנט סנטר

אם הדומיין כבר מאומת בחשבון קיים ב-Console Search Google, האפשרות הקלה ביותר לתביעת בעלות על האתר ב-Center Merchant היא להוסיף את כתובת המייל שהיא האדמין בחשבון ה- Merchant Center, בתור בעלים של החשבון המאומת ב-Console Search Google. אחרי שתתחילו להשתמש באותה כתובת אימייל להתחברות בחשבון Center Merchant ובחשבון מאומת ב-Console Search, תראו שהאתר כבר רשום כמאומת ב-Center Merchant.

כעת, תצטרכו לתבוע בעלות על כתובת האתר במהלך ההרשמה לחשבון או בדף מידע על העסק.

כדי לעשות זאת, תצטרכו לבחור באפשרות תביעת בעלות על אתר.

אם האתר שלכם לא אומת בעבר במערכות Google, תצטרכו להשלים את תהליך האימות מחוץ ל-Center Merchant באחת מ-4 השיטות הבאות (תוכלו להעביר לטיפול מנהל האתר שלכם):


א. העלאת קובץ HTML לשרת – להסבר לחצו כאן

ב. תג HTML – הסבר כאן
ג. Google Analytics

ד. Google Tag Manager

לאחר שביצעתם את אחת מהדרכים, נותר רק לתבוע בעלות.

  • חשוב לדעת – כאשר אתם מאמתים את כתובת האתר, משתמש בחשבון שלכם מוכיח שהוא הבעלים המורשה של האתר. האימות לא מעניק ל-Google הרשאת גישה מורחבת לאתר שלכם. 
  • חשוב לזכור שרק המשתמש שמאמת את האתר יוכל לתבוע עליו בעלות אחר כך.
  • כשאתם תובעים בעלות על כתובת האתר, אתם משייכים את כתובת האתר המאומתת לחשבון Merchant Center שלכם וכך יוצרים קישור ביניהם. קישור זה מבטיח שכתובת האתר תוכל לשמש אך ורק בחשבון שלכם.

תגובות: