fbpx

בלוג

פרסום ממומן בגוגל

פתח דבר

אין בעל עסק , במיוחד עסק אינטרנטי שלא מכיר את גוגל אדס (Former Google adwors) במיוחד את פורמט מודעות המילים החביבות שכל אחד רוצה להיות במקום הראשון בצורה הכי דומיננטית.

אבל פרסום ממומן בגוגל לא מסתכם בזאת. יש עוד עולמות שלמים שכדאי להכיר והמשווקים המנוסים ביותר מוצאים פה הזדמנויות זהב לפרסם בסביבה עם מעט תחרותיות. בפוסט הזה נכסה כמה הזדמנויות קורצות

1.רשת התוכן – WILD WEST OF LEADS GENERTATION

מי שלא מתמצא ברשת התוכן היטב, מוטב שיתרחק ממנה כמו מאש. יש בה כל כך הרבה אפשרויות לטרגוט על ידי : מילים, כתובות אתרים , אפליקציות, תחומי עניין ועוד שחייבים לדעת מה נכון עבורינו ומה ממש יוביל לאסון.

במודעות הדיספליי הרגילות אנחנו ממליצים על פורמט מודעות הבאנרים לפי גדלים ופחות להשתמש במודעות טקסט. היות ומודעות טקסט באתרי תוכן הן פחות בולטות ויש פחות התכוונות למטרה.

טיפים לפרסום בדיספליי:

1. הקפידו לא לפרסם באפליקציות לא מוכרות , או אפליקציות שאין להם שליטה על התוכן שלהם. הטעות המרכזית של משווקים היא לפרסם ברשת התוכן בצורה פתוחה כאשר מעל שליש מהקליקים מגיעים מאפליקציות ילדים או משחקים.

אז יש לנו פה 2 המלצות חמות:

א. פתחו 2 קמפיינים שונים. הראשון קמפיין של אתרים מנוהלים אותם את מכירים היטב. הנה רשימה מצומצמת של אתרים כאלו.

הקמפיין השני שתפתחו הוא קמפיין עם בידים ידניים לפי מילים שאתם בוחרים במסגרת ה – custom intent שלכם. 

אני אוהב להתחיל בביד ידני מינימלי של 20-30 אגורות עם תקציב נמוך של 50 ש"ח ליום ואז לאחר סינון האתרים במשך כמה ימים רצוף להתחיל להגביל תקציב במדרגות קבועות של תוספת 25%.


ב. אם אתם לא עושים רשימה של  custom intent , מומלץ בחום להחריג את כל האפליקציות אם אתם עובדים על אתרי איקומרס או אתרי נותני שירותים כמו עורכי דין, מאמנים למינהם או רופאים. אתם תופיעו באפליקציות מיותרות ולא תגיעו ליעד שלכם.


לאלו שפחות מכירים איך להחריג אפליקציות מ GDN אפשר להעזר בלינק הבא:

 https://surfsideppc.com/exclude-mobile-apps-in-google-ads  

2. רשת התוכן – Gmail Campaign

כן, למי שלא מכיר יש אפשרות לפרסם גם בתיבת ההודעות האישיות של כל בן אדם בקמפיין ג'ימייל. ככה זה היה נראה עד לא מזמן.

gmail ads

זו הייתה מודעה שמופיעה באזור החלק העליון של הג'ימייל של כל גולש , כאשר מודעת הטקסט הייתה נפתחת למודעת באנר בגודל של בין 300 ל-650 פיקסל  גובה מלבן עם רוחב של בין 300 ל-1000 פיקסל. אותו באנר עם הלוגו , מטרתו הייתה למשוך את תשומת הלב של הגולש ולהפנות אותו בלחיצה לאתר של המפרסם.

אבל הפורמט הזה , יוסר מן העולם ב-1 ליולי 2021, ומי שירצה לפרסם בג'ימייל יצטרך לעשות זאת כחלק מקמפיין Discovery .

היתרון הגדול של הפורמט הזה, היה לא רק בהיותו פחות מוכר ולכן בעל פחות תחרות משאר הפורמטים. אלא בזה שהוא היה בקודש הקודשים של היוזר- כלומר מתי שהוא במייל האישי שלו, הכי מרוכז שאתה יכול לבקש. 

3. רשת התוכן – קמפייני יוטיוב עם דגש על Discovery

תגובות: