fbpx

בלוג

גוגל אדס מודעות

פתח דבר

מפרסמים רבים בגוגל ברשת החיפוש לא מכירים מספיק טוב איך המכירה הפומבית של המודעות בגוגל מתרחשת ולכן מבצעים טעויות אסטרטגיות פטאליות , המתבטאות בדרך כלל בתשלום עודף לקליק, למרות שיכלו לחסוך כמה עשרות אגורות. במאמר זה נסביר על התהליך , וניתן טיפים שיעזרו לכם לשפר תוצאות.

הטעות הראשונה שאנשים לא מקצועים חושבים היא שמקום ראשון בדירוג , הוא מי שנתן את הביד הגבוה ביותר מכל המתחרים. אין זה המצב. היות ואם גוגל היה מתעלם מהרלוונטיות של מילת החיפוש , לאתר המדובר והיה מסתפק רק בעלות הביד הגבוהה ביותר , חברות עתירות ממון היו מפרסמות בתרציב ענק גם על מילים שאינן קשורות כלל וכלל למה שמחפש הגולש. לכן גוגל החליטה לשנות את תנאי המשחק.

לפי גוגל , יש 3 פרמטרים שבאים לידי חשבון: הראשון הביד שהמפרסם מוכן לשלם, הפרמטר השני ציון האיכות של המודעה שלך, והשלישי שהוא חדש יותר זה האימפקט של תוספי המודעה שיש על CTR הכולל.

נצלול קצת יותר לעומק:

הביד המקסימלי זה פשוט. כמה אתה מוכן לשלם במקסימום על לחיצה על המודעה.

ציון האיכות – QS – בנוי מציון איכות של המודעה ושל דף הנחיתה כאשר הפרמטר המרכזי של המודעה הוא אחוז ההקלקה על המודעה מתוך החשיפות ששווה בערך ל 60% מן הציון.

איך נותנים למודעה ציון איכות בין 1 ל-10? משווים אותה למפרסמים אחרים על אותו ביטוי בדיוק ורואים בהשוואה למתחרים האם האחוז גבוה או נמוך משאר המפרסמים ובכמה. ניתן לומר שזהו מדד ציפייה להקלקה על בסיס מידע היסטורי קודם.

 

לגבי הציון של דף הנחיתה , אנחנו מחפשים קודם כל את ההתאמה הכי גבוה בין מילת החיפוש של הגולש , למילים שנמצאות בדף הנחיתה או נושא הדף.

בנוסף נרצה שהדף יהיה קל מאוד לניווט והגולש יוכל למצוא בקלות את מבוקשו.

נקודה אחרונה שחשובה היא שמירה על פרטיות הגולש כאשר הוא מתבקש לתת את פרטיו האישיים.

 

אמרנו שהפרמטר השלישי שהוסף בשנת 2018 , והוא סופר קריטי הוא ביצוע תוספי המודעות שלנו. ככל שנוסיף תוספי מודעות משכנעים ורלוונטיים ככה יגבר ציון המודעות הכולל.

לכן מודעה עם תוספי SITE LINKS , יש לה עדיפות על מודעה ללא תוספי מודעה.

כמה נשלם על קליק?

גוגל מתחייבת שמפרסם על מנת להופיע במיקום שלו (נניח מקום 3) ישלם את המינימום שהוא צריך לשלם על מנת לשמור על המיקום הנוכחי ולא לרדת מיקום אחד למטה.

תגובות: