fbpx

בלוג

פרסום בלינקדאין

פתח דבר

סוד. דבר שאינו ידוע לרבים ובעל ערך. כמה בעל ערך ? אני חושב שאם אתם מפרסמים בלינקדאין ואתם לא משתמשים בשיטות שנפרט כאן , אתם באמת לא מגיעים למקסימום הפוטניצאל שלכם.

inmail ads and conversation ads

בפרסום בלינקדאין יש כמה אפשרויות שונות. גם ברמת סוג הקמפיין וגם ברמת הפורמט. רבים מבין המפרסמים מתמקדים יותר מידי בשיטות הטרגוט המאוד מפותחות בלינקדאין , אבל הם לא חוקרים לעומק את הפורמטים של המודעות ולכן הם מפספסים הזדמנויות נוחות.

הזדמנות הקורצת ביותר היא מודעות שיוצרות פנייה ישירה עם ק. היעד. לינקדאין מאפשרת פנייה ישירה ויזומה לאנשי מפתח ברשימת הטרגוט שלכם על ידי או פנייה במודעת Inmail ad או בפנייה במודעת converstation ad.

הרעיון של 2 סוגי המודעות הוא די זהה. שליחת "מייל" , או כמה פסקאות טקסט בפנייה ישירה מאיש אחד בצד של המפרסם או יותר לאיש מטרה אותו אנחנו מעוניינים לעניין במוצר או בשירות שלנו.

הזדמנות הקורצת ביותר היא מודעות שיוצרות פנייה ישירה עם ק. היעד. לינקדאין מאפשרת פנייה ישירה ויזומה לאנשי מפתח ברשימת הטרגוט שלכם על ידי או פנייה במודעת Inmail ad או בפנייה במודעת converstation ad.

הרעיון של 2 סוגי המודעות הוא די זהה. שליחת "מייל" , או כמה פסקאות טקסט בפנייה ישירה מאיש אחד בצד של המפרסם או יותר לאיש מטרה אותו אנחנו מעוניינים לעניין במוצר או בשירות שלנו.

ההבדל בין 2 הסוגים הוא מינורי. במודעת השיחה אפשר להמשיך את ההתכתבות בין 2 הצדדים ממש כמו במסנג'ר ואילו בסוג הראשון הפנייה היא חד פעמית לאיש שאינו ברשימה של ה- connections שלי.

 

יש כמובן כמה מגבלות שלינקדאין יצרה על מנת למנוע ספאם. הראשונה היא מודעת טקסט בלבד. המגבלה השנייה פרוסספקט יכול להיות קהל מטרה של מודעה כזו ממפרסמים אחת ל-30 יום, כלומר יש פה גם תחרות על האנשים החשובים שכולם רוצים להגיע אליהם ומצד שני , זה מבטיח שלא תקבל חומר פרסומי מידי יום. נוצר פה איזון שעובד היטב בין הרצון לפרסם והרצון לקבל שקט תעשייתי. פרט שלישי שכדאי לדעת שהקמפיין הזה הוא קמפיין שלאט לאט תופס תאוצה , כלומר החשיפה עולה עם הזמן ולכן זה מתאים רק לקמפיינים שרצים לאורך תקופה.

השלבים הנכונים איך לבנות קמפיין מסרים בלינקדאין

1. ההתחלה היא דומה כמו בכל קמפיין פרסומי בלינקדאין. צריך לבחור אובייקט של סוג הקמפיין.

בחירת אובייקט בלינקדאין

אנחנו ממליצים על אחת מהבחירות המסומנות בחץ. כי בסופו של יום המטרה להביא המרות לאתר או לידים לקבוצת ה- sale.

2. ממשיכים כרגיל , בוחרים את כל הגדרות הקהל (AUDIENCE) שבלעדיהם אין לנו ממש טרגוט. כלומר נבחר את הארץ/עיר שמתנהל הקמפיין, נבחר את מאפייני הפרוספקט שלנו (באיזה תפקיד הוא עובד, איזו תעשייה , גודל החברה וכו') עד שנגיע לשלב של בחירת הפורמט של המודעה.

3. הפעם נבחר קמפיין מסוג –  message ads או conversation ad

4. נמשיך להגדרות תקציב יומי, תקופת הקמפיין וסוג הביד שניתן לקמפיין.

מאוד ממולץ להשתמש בטיפ שכבר נתנו בעבר: 

א. לבחור בביד ידני ולא לתת למערכת לעשות מה שהיא רוצה.

ב. להתחיל בביד הכי נמוך. לראות מה המערכת מאפשרת , כלומר מאיזה ביד בכלל ירוץ הקמפיין ואז להעלות טיפה בכמה עשרות סנטים. אין סיבה לשלם את המומלץ.


שליחת קמפיין  עם מודעת message ad בישראל לא צריך לעלות מעל 20-30 סנט לשליחה.

נעבור כעת לחלק המעניין של המודעות המיוחדות

1. החלק הראשון ביצירת המודעה , הוא קביעת מי השולח. כל מי שמצורף לחשבון הפרסומי בלינקדאין יכול להיות אחד מהשולחים , כאשר היישות הפרטית הזו נניח המנכ"ל של החברה , אמור לאשר את הסכמתו לשלוח את ההודעה ממנו בממשק.


2. כעת במודעת message ad תצטרכו לתכנן את הטקסט שלכם שיכיל 2-3 פסקאות קצרות של הצגת הבעייה והפתרון אותו אתם מביאים כשירות + CTA הנעה לפעולה שתהיה או יצירת פגישה, מילוי טופס , דמו או יצירת קשר.

 

שימו לב , כמות הטקסט מוגבלת ל-500 תווים, אז היו יעילים וממוקדים במסר.

 

בתחתית ההודעה , תוכלו להוסיף כמה פרטים:

– כתובת האתר שתרצו להפנות את הגולש.

– טופס לידים שתצרפו או כפתור לאתר.

-באנר של אימאג' בגוגל 300 על 250 פיקסל שיכול להבליט את המסר שלכם.

3. לא לשכוח בסוף כל הדרך הזו – להעביר את המודעה שסיימת לכתוב למצב Active , היות וברירת המחדל שלה עדיין נשאר DRAFT ואז במסך האחרון לפני האישור ועלייה לאוויר , עיברו עוד 2 דקות בצורה מאוד מרוכזת על כל ההגדרות של הקמפיין כי זה קמפיין שאין בו הזדמנות שנייה. כלומר אפשר לטרגט כל איש ואישה בלינקדאין על ידי מודעה מסוג מסר או שיחה רק פעם ב-30 יום על ידי מפרסם , על מנת שלא יציפו אותו בהודעות ולכן אם פישלתם בהודעה , אתם לא תוכלו לתקן.

מה השוני במודעה מסוג Converstaion ad ?

בגדול, הרעיון של פנייה ישירה אל בכיר/בכירה בלינקדאין הוא די זהה לסוג מודעה של message ad כאשר הניואנס הוא שיש פה אפשרות כמו במסנגר בפייסבוק להתחיל שיחה בין 2 הצדדים. 

הפלפורמה יצרה מספר טמפלטים לדוגמא או טמפלט ריק עבור אותה פנייה , ותוכלו לשנות את הטקסטים בכפתורים המוצעים על ידי המערכת .

אבל שימו לב !! לא כל הטמפלטים מאפשרים 500 תווים. 

יש טמפלטים של פניות ובקשות שלא מאפשרים אפילו 300 תווים שזה כמעט לא מאפשר להציג את הנושא בצורה מלאה.


ממש מזכיר את נאום המעלית שכל יזם צריך לדעת בעל פה. 

אז אם יש לכם דרך להאיץ תהליכים בצורת של שיחה מהירה וזימון למפגש או שיחה , הפורמט הזה בוודאי יתאים לכם.

תגובות: