fbpx

פרסום TIK-Tok

המדריך המלא לפרסום בטיק טוק לעסקים

טיק טוק היא אפליקציה סינית בבעלות BYTEDANCE שהושקה לעולם באוגוסט 2016 . אך רק כעבור שנתיים , כאשר היא מוזגה עם אפליקציה בשם מוזיקלי , היא הפכה להיות שם דבר וכיום היא הרשת החברתית עם שיעורי ההורדה הגדולים ביותר.

המשתמשים באפליקציה יכולים ליצור וידיאו קצר של עצמם מלווה במוזיקה ברקע כאשר הסרטון יכול להיות ערוך בעזרת פילטרים כמו באינסטגרם . לאחר שהסרטון מוכן , הוא משותף עם החברים באפליקציה ויכול להיות ויראלי אם הוא רלוונטי להרבה מאוד גולשים. 

בטיק טוק יש מעל מיליארד משתמשים בכל העולם כאשר החלוקה בין 2 המגזרים כמעט ושווה – גברים 53% , נשים 47%

יש כמה חידושים שטיקטוק הביאה לעולם לעומת המתחרה הגדולה שלה פייסבוק:

1. כל הסרטונים מנוגנים בצורת ברירת המחדל עם ווליום ולא מושתקים כמו בפייסבוק.

2. גולשים יכולים להגיב לכל סרטון ללא הגבלה ואף להגיב בסרטון משלהם לסרטון המקורי.

3. טיקטוק מנתחת את תחומי העניין וההעדפות של המשתמש באמצעות האינטראקציות שלו עם התוכן, ומציגה תוכן מותאם אישית לכל משתמש, בתוך דף "עבורך"  – FOR YOU

עד כאן ההקדמה ה-מאוד מאוד בסיסית על TIK-TOK וכעת למה שמעניין כל בעל מותג כלשהו, איך להצליח בפרסום נכון ומדוייק באפליקציה.

 

כעת נדבר על הנושאים הבאים:

 

1. איך פותחים חשבון טיק טוק 

2. איך מטמיעים את הפיקסל ובודקים את תקינותו.

3. יצירת איוונטים.

4. יצירת מודעות ממירות.

5. האלגוריתם של טיק טוק.

6. דוגמאות חיות.

השלבים לפתיחת חשבון טיק טוק לעסקים.​

  1. 1. הכנס ללינק הבא >>>>   https://business.tiktok.com
  1. 2. פיתחו חשבון Buisness center ולאחר מכן צרו חשבון מודעות.
  2.  
  3. 3. צרף אנשים לניהול החשבון ל-2 החשבונות שפתחת.
  4.  
  5. 4. מלאו את כל הפרטים בטאב של הגדרות החשבון והוסיפו אמצעי תשלום . 
  6.  
  7. 5. שיתלו את הפיקסל של טיק טוק על מנת להתחיל לצבור דאטה.
  8.  
  9. 6. צרו איוונטים מתאימים למשפך השיווקי שלכם על מנת ליצור מספיק אינדקציות למערכות הפרסומיות שאלו הם הלקוחות הרלוונטיים לכם. 
הנה דוגמא של כמה מהאיוונטים הפופלאריים ביותר:
  
 
7.המערכת מאפשרת לכם לדבג בקלות בעזרת מכשיר המובייל שלכם . סקרו את הקוד QR , היכנסו לעמוד שנפתח לכם בנייד , בצעו את הפעולות המובקשות לטריגר האיוונטים שיצרתם קודם ואז בידקו בממשק של טיק טוק במיידית אם הפיקסל נורה או לא.
 
8. לאחר שהאיוונטים  נוצרים במערכת באופן שציפיתם , אנחנו ממליצים אם יש זמן , לתת למערכת לצבור לפחות 50 איוונטים מכל סוג , או לפחות 50 איוונטים במעלה ה- Funnel ', איתו ההמלצה שלנו כדאי להתחיל .

 

אם אתם מפרסמים שירות ולא מוצר פיזי , אנחנו נמליץ לחכות אפילו ל- 100 איוונטים ראשונים של האיוונט הראשון שאיתו תרצו לעשות אופטימיזציה , כיוון ששירותים מופנים בדרך כלל לקהל יותר מצומצם וחבל לבזבז כספים מיותרים שהמערכת תצטרך לבזבז כדי לעשות אופטימיזציה.

 

9. צרו מודעות טיק-טוק (מודעות וידיאו ) שלא באות למכור אלא מותאמות לרוח הפלטפורמה. מודעת וידיאו טובה היא מודעה אותנטית , לא "רצינית" , שבאה או לשעשע את הגולש / או להחכים את הגולש בטיפ או חתיכת ידע שלא הכיר לפני זה.

לאחר פרסום במעל 5,000,000 דולר לעסקים שונים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות, פיתחנו בטומהוק שיטות עבודה מוכחות ליצירת ההחזר השקעה גבוה במיוחד. אין חכם כבעל ניסיון. הניסיון הזה יכול לחסוך לך כמה אלפי שקלים כל שנה.